Sunday, April 18, 2010

Memang Macam Sial...

maaflah tajuk entry saya ari ni betul2 kurang ajar...sebabnya saya sangat SAKIT ATI, MARAH dan GERAM bila terdengar berita kat tv3 tadi...yelah ceritanya pasal seorang wanaita hamil dibunuh kejam hingga janin terkeluar dari perutnya...giler apa...sedih sungguh begini...apa salah bayi yang tidak berdosa itu...hurmm...dunia dah sampai ke penghujungnya...skang macam2 kisah yang berlaku...buang bayi cam buang sampah...balut2 suratkhabar pastu buang...wahhh...masa ko 'buat' syok jek ek...bila dah terlahir hasil buatan ko, ko buang cam sampah...kut ye pun kalu ko tak nak ko letak la kat tempat yang selamat...yang terjamin keselamatannya...ni idak...cam sampah ko buat...

hurmm...maaflah entry ari ni betul2 emo...bukan per, saya betul2 kecewa dengan sikap masyarakat kita sekarang ni....ye, skang saya mengaku saya lebih takutkan manusia begini dari HANTU tau...berbalik pada citer wanita hamil tadi...korang bayangkanlah, gimana mayat wanita tersebut...dijumpai dalam keadaan janin terkeluar di celah pehanya...sure dipijak atau dihentak atau sebagainya dengan BEGITU KEJAM...

pepun saya harap dan amat berharap agar orang yang kejam itu mendapat balasan  yang setimpalnya baik di dunia atau di akhirat kelak...al-fatihah...

5 comments

Sunday, April 18, 2010 9:36:00 AM

2 la..
cian beby2 tu..
drg xpk ape drg wat...
huhu..:(
sgt sedey...

Sunday, April 18, 2010 11:55:00 AM

hah yeke xdengar plak aku berita tu'
ish mmg bangang btol la..
kesian nye orang yang kena bunuh tu

Sunday, April 18, 2010 12:07:00 PM

Ya Allah.. Tak dapat bayangkan macammana seksanya wanita tu waktu nk menghembuskan nafas terakhir.. Berilah balasan yang setimpal untuk pembunuh tu..

Sunday, April 18, 2010 12:29:00 PM

isk..mmg jahat betul perbutan tu. x berperi kemanusiaan sungguh la.

Sunday, April 18, 2010 2:42:00 PM

Maria baca kat surat khabar hari ni... kesian, dah la kena bunuh ngan kejam mayat jumpa pun dah lepas seminggu... dasat kan org sekarang, hantu pun tak menakutkan mcm tu...

Post a Comment