Tuesday, April 27, 2010

Mereka Adalah Permata Hatiku

kembali pada citer normal...minggu depan saya dah setat anto meke berdua ke taska yang baru...taska mana itu, tak perlulah saya warwarkan disini sebab ada yang ingin mengambil tahu kan...so saya harap mereka selesa di tempat yang baru...mungkin ada hikmahnya setiap yang berlaku itu...

buat kakak, belajar rajin²...ibu tahu kakak nak sangat belajar kan...so, ibu dan abi dah tunaikan permintaan kakak itu...harap kakak dapat mempelajari basic dalam hurup dan angka dengan lebih cemerlang....

lihatlah kegembiraan mereka berdua...

buat adik, moga adik dapat membiasakan diri dengan persekitaran yang baru...maaflah sebab lepas ini, ibu dah tak dapat berkunjung menjenguk adik dan kakak pada waktu rehat kerana masa agak terhad...tapi ibu sangat berharap agar adik dan kakak tidak diabaikan...

ketahuilah nak, kamu berdua merupakan permata hati ibu dan abi buat selamanya...haiyaa...sedih la pulak...menitis lak airmata ini...ishh....cengeng tul...

18 comments

Tuesday, April 27, 2010 10:24:00 AM

lorr.. aku sedih baca ayat2 ko. ko jgn tunjuk sedih dpn diorg. kadang apa yg kita rasa dlm hati terpancar kt muka btl tak? biar diorg happy2 gi school baru. aku pun nk hntr haziq ke taska sama dgn hana start next month.

so hannan & irfan, bljr rajin2 k.

Tuesday, April 27, 2010 10:28:00 AM

mmg cemeng kalo bab2 anak ni..tmbh2 anak dikandung dalam perot sendiri ni ha.. ok kembalikan keceriaan mu wahai ibu kpd HNI

Tuesday, April 27, 2010 10:34:00 AM

pasti ada hikmah yang lebih baik. .semua dah ketentuan ilahi.. kita terima dengan sabar dan tenang

Tuesday, April 27, 2010 10:38:00 AM

afne
betul...betul...betul...
to double H, jaga diri di perantauan ye...sob...sob...

fiza
sob...sob...sambung nanges ni...

kak mimi
harap gitulah kak...hijrah kan bagus tu...

Tuesday, April 27, 2010 10:38:00 AM

ciannyer.. nape tuko wei? tak sonot ke taska tu?

Tuesday, April 27, 2010 10:56:00 AM

awat zan..dah tukar taska baru..huhuh..daku tak tau cite...

Tuesday, April 27, 2010 11:33:00 AM

eh, x la..adik x senyum pon..akak je senyum smpi telinga..ehe

ibu ni ape lah, ptg kan leh amik diorg..tu pon sdeh ke

p/s geram ngk adik..hahaha
rasa nk cubit pipi die

Tuesday, April 27, 2010 11:34:00 AM

Salam..sy dgn muka xmalu nak mintak password nak baca ur post yg kn lock tu...huhuhu...for ur info im ur silent reader since joining contest floater dulu..nak gak berkongsi informasi..hint2 yg dpt ada kaitan dgn taska..knapa?sy dah cuak dh sbb anak sy kat taska nun kt presint 2..kt bwh MOF..leh share sama sy tak?hehehehhee...kalu takleh takpela...

sy yg xth malu..
-Wan

Tuesday, April 27, 2010 11:44:00 AM

ayang
hehehe, saje beralih angin

sevunation
ishh dia nak senyum tapi tak sempat...ko ni...

aswalovewan
pe kata add saya punya fesbuk tu...tak tau nak kasi camner...

Tuesday, April 27, 2010 11:46:00 AM

izan..aku harp hg jng sedey2...hijrah utk perubahan..hijrah membentuk perpaduan..tetiba aku nyanyi nasyid nih plak..
pepun comeynya adik n kakak pakai cekup kepala hg izan..hehe..

selamat belajar di sekolah baru buat hanan n irfan..stay cool..

Tuesday, April 27, 2010 11:59:00 AM

dear..
Office sy blok FBla...huhuhuh
email leh??
wannurulliza@gmail.com

Tuesday, April 27, 2010 12:03:00 PM

fyzz
baiklah mamajot...hehehe

aswalovewan
sent...

Tuesday, April 27, 2010 12:05:00 PM

TQ dear for sharing

Tuesday, April 27, 2010 12:05:00 PM

aku nak paswod tu..email kat aku nazalia@moa.gov.my
dahlame tak jenguk blog ko..mcm2 cite ye..jgn lupe email paswod tau..aku nak bc..

Tuesday, April 27, 2010 12:12:00 PM

umilia
sent

aswalovewan
sharing kan caring...

Tuesday, April 27, 2010 12:33:00 PM

Dear,
Check ur email..

Tuesday, April 27, 2010 12:36:00 PM

ish..klu aku pun sdihla zan..napela cmtu kan..tu yg aku mls nak kcoh2 sgt..ish..aku lak rs emosi ni..hahahaha..

Tuesday, April 27, 2010 12:38:00 PM

aswalovewan
check...reply...

Post a Comment