Thursday, April 1, 2010

Mereka Dikehendaki...Ini Bukan Cobaan...Ini Betul-Betul

ekseli saya baru pulang menemani seorang rakan ke bank di P15...so setelah selesai urusannya di bank itu, maka seorang pegawai bank itu telah memberikan saya satu envelope yang mengandungi sekeping kertas...dan korang nak tahu apa isi kertas itu...ha kat bawah ni lah jawapannya...

iyer...pencarian meke² yang dikehendaki oleh Bank Negara Malaysia atas kes² penipuan...so hati² ye korang² diluar sana...terutamanya pada meke² yang pernah terlihat, terjumpa atau terbekenalan sekalipun, hatta....jangan reragu sila hubungi pihak bank negara dengan kadar segera...
SHARING KAN CARING...

7 comments

Thursday, April 01, 2010 12:35:00 PM

yes..sharing is caring..thanks...ummmuaahhh..

Thursday, April 01, 2010 12:39:00 PM

hehehe siti...mana tau ada yang terserempak ke...bahya ni...

Thursday, April 01, 2010 1:40:00 PM

uiii... hebat diorg tu - mengambil deposit secara haram... thanks for the info...

Thursday, April 01, 2010 3:19:00 PM

lor yer ke izan wey..kejadian nih penah menimpa aku pada tahun lepas tak silap..orang tuh mai kt ofis kenalkan diri dier sebagai kamarul..katanya dari Bank Negara..hg tau kan yg kes cengkonon bill gates bagi aku duit riban2 tuh kan..aku rasa kes tuh la jantan durjana tuh menyamar..then dier nak masuk bilik aku..tp aku tk bagi permision la..then aku mintak id bank negara dier ..dier tak bagi...kononnya sulit..piiirah...pastu aku gesa mcam2 then dier berlalu cam tuh je...geram tui aku...sindiket betui..

Thursday, April 01, 2010 3:40:00 PM

eja
tulah tu...kita kena hati2 skit...jangan kena tipu lagi...

fyzz
uikss...hang pun dah terkena...bila masa weii...naper aku tak tau ni...ishhh...takut ni...aku dah la semekin wang ringgit...yang aku ada, hanyalah sekeping hati...hahaha

Thursday, April 01, 2010 5:38:00 PM

letak la gambo dia sebijik2...senang skit mata ai ni nak tgk..mata dah tua ni

Thursday, April 01, 2010 8:45:00 PM

heheh aku nye blog arini pun ada mereka yang dikehendaki tp bukan penjenayah tp budak hilang

Post a Comment