Thursday, April 15, 2010

Mesin Ohhh Mesin...


pagi semua..ari ni citer sal anak ar plak...dah 2 hari citer sal buah...buat ibu2 yang ngandung kat luar sana kecur ayaq liur je kan...huhuhu...klah, berbalik pada tajuk di atas tu...nk dijadikan citer, ari tu saya nengok cam banyak lak kelemumur yang muncul atas kepala dak  irfan ni...umur pun masih muda kan, takkan saya nak kasikan rejoice ke pantene ke kat atas paler dia tu...ishhh tak sajak la...so dek kerana sakit mata memandang, saya menyuruh hubby trim lagiiii rambut irfan kasi cam MAWI tu...biarlah, anak jantan takpe...jangan anak dara udah la nak wat rambut cam MAWI ni...tak berkenan la mak...kan kan...

ni mangsa mesin rambut ari tu...memula leh ar wat muka cam terkejut2 kononnya...

pastu siap2 posing lagi la kan....

kusyuk melihat si abhi sedang menyiapkan peralatan untuk membotakkan rambutnya itu...

masih lagi tersenyum...girang agaknya...

tapi...bila mesin dah ada atas kepala...mulalah dia melalak tak hengat punya...apalah nak ni...bukan sakit pun...cuma geli2 gitu jek...hehehe...tapi tak kira la kan...idup mesti terus...kalu idak takkan nak biarkan rompong sana sini...:P

setelah beberapa minit dikerjakan oleh saya dan hubby...maka inilah hasilnya...sekali nengok cam anak apek jual sayur la plak...hehehe...eh silap...cam anak saya tu...:P

ni dah berkali2 la saya suh hubby trim rambut irfan ni...yelah irfan kat pusar dia ada DUA...satu kat tengah kepala satu lagi betul2 kat depan kat dahi ni...so bila rambut tumbuh, panjangnya berkumpul kat pusar tu jek...susah saya nak bentukkan imej mamat ni...nak tak nak kenalah trim cam MAWI tu...oklah, tunggu kamu dah remaja nanti pepandailah kamu bentukkan imej sendiri nak....itu pun kalu masa ibu masih ada...insyaAllah...

notadijariku: dah banyak kali hubby trim sendiri rambut anak jantan dia ni...tak yah la pergi mamak stall sebab dah ada mesin sendiri kat umah kan...jimat wang, jimat segalanya...saya kan PEMBAJET orangnya...bak kata hubby saya tu...saya ni  MENTERI KEWANGAN kat umah ni...hehehe...

11 comments

Thursday, April 15, 2010 7:45:00 AM

C0meynya irfan.. :)

Thursday, April 15, 2010 8:18:00 AM

Ya ampun, sehat sunggoh dak irfan ni... kalo jual ikot timbang ni, xde org mampu nak beli ni.. hehehhe.. kalo ku bilang.. (gilo apo nak jual anak)heheh...

Thursday, April 15, 2010 8:48:00 AM

cutenyaaaaa..senang la da mesin ptong rambut sendiri yer.

Thursday, April 15, 2010 8:52:00 AM

aiyak!pusar dua ka??xpasan pon. mmg leh geng ngn darwisy..patut lbih krg ja peel nya! kui2x.. ampun kak! hehe

Thursday, April 15, 2010 9:18:00 AM

hahah mmg hg leh jadi Menteri kewangan izan..ok la jimat tak yah nak pi potong kat kedai mamak.koman2 kena la 5 hengget kan..nih free of charge..irfan nih ..tembon sungguh aih..

Thursday, April 15, 2010 9:26:00 AM

ada ke kata macam anak apek jual sayur...

anak nyonya yg setiausaha pejabat di dca tu la...ehehehee

Thursday, April 15, 2010 9:33:00 AM

dia bkn takut ape, sbb ade bunyi kt tempat yg dia xnmpk. tu yg dia ngeri tu. hehehe

Thursday, April 15, 2010 9:47:00 AM

sam bukan nama sebenar
hehehe...cumel jek???adiah besday mana...:P

anna
uikss...timbang kilo???mana leh dijual beli...p buat sendiri nuh...hahah

siti
ibu dia lagiii cute kan...

fiza
hehehe...tau tak per...tu darwisy masih kecik...sok2 beso dan leh jalan tau lah gimana fiilnya...

fyzz
tulah pasal...kenala berjimat kan

asha
eh anak aku lah tu...hehehe...kompem kuar dari perut aku tu...susah tul nak teran keluar

noj
lor, mana ada kuar bunyi pun...mesin cap bagus ni...diam jek...hahaha

Thursday, April 15, 2010 9:59:00 AM

betul ke zan kelemumur kat kepala irfan, ingatkan orang tua jer ada kelemumur..

tp budak laki tak pe botak pun, nampak macho.. kalau anak perempuan, please la jangan buat pasal..

Thursday, April 15, 2010 10:30:00 AM

ishh bdk dobot badan ketak muka ala kacuk cina ni... gerammmmmmmmmm

aritu lps hbs je majlis aqiqah+ptg jambul pn aku trim sendiri. eddy la yg trim kan. semangat btl 1st time kan. haziq mengamuk jugak la. kasi nenen trs senyap haha

Thursday, April 15, 2010 11:14:00 AM

klu aku nak pnjm mesin tu leh..rambut ank aku pun da pnjg tu..sll aku ptg kat kg bpk metua aku ade mesin tu..hehehehe..

Post a Comment