Saturday, April 24, 2010

Owhh...Mengantuknya...Saya Perlukan Sabun Tahan Mengantuk Ni...

hurmm...dah dua tiga kali saya menguap...mengapa kita menguap???tak semestinya kita menguap tandanya kita mengantuk...korang ada jawapannya???kita menguap sebab nak buang gas2 yang terlebih lam badan kita ni ha...so menguap la....huaghhh...menguap lagi...giler ar...ngantuk giler babeng dah ni...harus tido sekarang...anak2 dah jauh belayar tinggalkan saya...sian mereka, kepenatan sebab seharian terperuk kat lam umah...alahaii...bukan malas nak kuar tapi kurang rajin la...lagi2 kalu saya sorang...kalu ada adik saya, tentu saya bawa mereka berdua berjalan2 di taman...maafkan ibu ye nak...esok kalau abi sampai awal, kita kuar jejalan ek...kalu abi sampai lewat, alamatnya kita postpone hingga minggu berikutnya...

klah, ngantuk sangat ni...mau tido sekarang...nengok agenda rasanya esok banyak jugak keje yang sedang menanti...hehehe...daaa...selamat malam minggu

notadijariku: kan beh malam minggu begini dapat berpeleseran suami isteri kat uptown ke, downtown ke...huhuhu...tahan matakah aku???jawapannya tidak sama sekali...sebab saya jenis tido awal...lalalala...

3 comments

Saturday, April 24, 2010 10:01:00 PM

mana ade gi downtown ngan uptown lagi... lewat2 kuar bawak anak kecik tak bagus la... jgn amalkan esok2 dia da pandai kuar sendiri, tiap2 mlm merayap pulak... haru

Sunday, April 25, 2010 12:56:00 AM

izan..saya dtg lagi :-)
dah sapu dah..ni dtg nak mop pulak :p

Sunday, April 25, 2010 7:17:00 AM

kak maria
tulah pasal...sebab tulah saya dah lama tak kuar malam...alasan???anak2 masih kecil...tak elok berembun...hurmmm

umi nuha
patutlah bersih semacam jek nengok...hahaha...

Post a Comment