Monday, April 26, 2010

Pengumuman...Pengumuman...Saper Yang Nak Menang Blackberyy???Angkat Tangan Cepat...

ha korang nak menang tepon free???smartphone blackberry lagi...mau???so apa lagi meh la cuba nasib dengan sertai kontest INI...mana tau nama korang salah sorang dari pemenangnya...ha, so stat dari sekarang korang dah leh wat homework tentang kontest ni tau...sila...sila...

to ejan, ko kan suka sertai kontest...so apa kata ko cuba nasib kat situ...aku tumpang gumbira...adiahnya sangat lumayan wa cakap lu...hehehe...

6 comments

Monday, April 26, 2010 10:40:00 AM

lah..izan ngn ijan org yg lain ke..

separuh mati ingt same(lom mati lg..nazak siket2 je)

npe name nk same..tuka la name lain..hahah

kalo org pelat, x reti sebut z..die ganti ngn uruf j
izan=ijan

ada juga x reti sebut R, die ganti L
ramah=lamah

p/s x minat blackberry..buat penuh poket je..bluebarry x de ke?strawberry ke??

Monday, April 26, 2010 10:44:00 AM

sevunation
ishh apa nama ko ni dik...tak beh langsung panggil nama ni...hahaha...

hahah, tulah lenkali sebelum nyampuk tanya...memang lain..tapi sama nama...nak wat camner, dah itu nama kami...hehehe...

tak minat sudah...p dok diam2...kuar ngan puteri baginda masai ka....hehehe

Monday, April 26, 2010 10:45:00 AM

tak minat blackbery yer..emm biri2 minat tak..heheh..

wey izan..aku try dh masuk..alahai susah la keja sekolah yg kena wat tuh.....wey suh ejan masuk..msti top 3 nnti......:P dier kan lucky woman..

Monday, April 26, 2010 10:47:00 AM

fyzz
tulah pasal...sebab itu aku tak masuk...takpelah, tunggulah terkena edisi bebila nanti...hehehe...g pun keje sekolah dia tu ngalahkan assignment trengkas lak...lalala...

Monday, April 26, 2010 11:20:00 AM

izan tuh la mengalahkan asgment trengkas kan..hg sebut asgment..aku nih bapoknyer banyk asgment..minggu dpn ada kelas room kt uum..malas menguasai diri la skagn nih..asik2 nak tidoq ja..

Monday, April 26, 2010 11:29:00 AM

eh, becerita psl biri2..ari tu kan..

aku ter tengok kat mana tah..ada gamba biri3 bunting melahirkan anak mirip manusia..

badannya x berbulu dan dan ada sepasang mata dan hidung persis manusia..kat arab ke kat mana tah

rumors mengatakan..trend skrg ni nafsu manusia terarah ke binatang selepas obses kpd kanak2

Post a Comment