Friday, April 30, 2010

.:Tetiba Aku Jadi Hangin Tak Sudah:.

salam jumaat...pepagi jumaat ini aku ada sedikit hangin la plak...korang ingat tak entry2 aku pasal penyampai2 yang tak bertauliah tu...hurmm...pagi ni aku ada terdengar citer panas la plak...ikutkan sejak aku blah dari taska itu tak hingin sikit pun aku amik tau apa yang terjadi...tapi agak aneh disini, ada plak pengasuh2 itu yang sememangnya suka menjaga tepi kain orang dok bertanya itu dan ini....terutamanya pasal blog aku ini...wahh...tak mau kalah ek korang...bagus...bagus...pe kata lepas ni aku sajeskan kat pihak pengurusan sediakan korang² seme tu satu pc dan siap pakej ngan internet sekali...bukan pe, leh ar korang tau citer² panas kat blog aku ni hari²...so tak perlulah si PENYAMPAI itu hari2 dok menyampai citer² yang aku upkan kat sini...sekurangnya bertambahlah visitor unik aku kan...tak gitu...

geram aku weii...ye ar, entry yang pasal pelik tapi benar tu yang banyak mengheret meke² memberi komen lantas ada yang membuat kenyataan balas telah sampai ke pengetahuan si pengasuh...wahh...hebat...cepat tul tersebar kalu bukan kerana servis yang mantap, cekap dari penyampai² itu...aneh lagi disitu...ni aku betul² nak tau, apa yang ko dapat wahai penyampai dengan kejaan begini...ke ko benar² takde keje nak buat...bukan apa la kan, aku cuma nak cakap ar...ko ingat ko diberi keistimewaan ke atas apa yang ko lakukan tu...

owhh, si pengasuh B ni...ko pun sibuk jugak nak tau ek...aku tak tau apa salah aku ngan ko...aku betul² terkejut ngan sikap ko nan satu ni...nampak jek cam pendiam pada luaran...tapi sebenarnya ko ni fuhhh...leh tahan gak cibai mulutnya...sampaikan aku rasa aku tak hingin tul nengok muka ko weii...sungguh2 aku tak paham apa sebenarnya ko nak ni...sibuk sangat pasal hal orang...baik ko jaga jek anak² ko tu elok²...owh ya sebelum ko nak komplen pasal anak orang gini...gini...dan gini...baik ko cermin dulu anak² ko tu camner...tak yah la dok bandingkan meke² itu ngan anak² orang lain kan...bleh???

aku rasa la kan, lepas ni tak mustahil entry ni pun akan sampai ke telinga si pengasuh² itu...kan aku dah kata si penyampai memang cekap weii...cepat dan pantas...lagi pulak siap print bukti kut tuk tunjuk kat si pengasuh² itu...mekasih la bebanyak...ginilah, tak puas hati kalu, jumpa depanlah...tak perlu ko jadi penyampai² gini...ok???

16 comments

Friday, April 30, 2010 9:35:00 AM

org itu memang busuk....lagi busuk dari si mulut longkang....berani kalu....berdepan lah.....takat berani kat blkg jer.....klu kamu tu lelaki......kamu memang takde TELOR....klu pompuan.....mmg bajet mulut longkang lah!

Friday, April 30, 2010 9:40:00 AM

sabar2..x leh sabar, g ke sabah..
naik gunung, bg sejuk sikit ati tu..eheh

mcm mana cite ni pon leh smpi ke akak?
msti ade org tgh yg becerita disini dan disana..
same mcm cite sinetron slalu tu..
msti ada tukang api2 kan..
diog ni x nk pki lighter..
trus tebakar tau..
x yh api2 pki batu..bg sakit ati je

p/s cibai tu ape? cabai ke?
sy pon pendiam gak..mknanya mulut mcm cibai gak la eh..eheheh

Friday, April 30, 2010 9:50:00 AM

adehhhh asal ramai penyampai tak bergaji tue ... kalau aku gerammmmmmmmmmmmmmm jadinya

Friday, April 30, 2010 9:57:00 AM

walllaaaweeeii... cam haram jek penyampai tu kan... berani sgt, dtg la jumpe weeeiii... ko x puas hati apeeeee??? giler babun..

Friday, April 30, 2010 10:08:00 AM

org yang terima cite tak pandai membaca dia perlukan seseorg utk menyampaikan... hahaha... dia juga tak pandai menulis, perlu seseorg utk sampaikan... lalala...

Friday, April 30, 2010 10:17:00 AM

hahhahaha...buta huruf kalu....berenti keje lah.....ni ayat utk si penyampai dan si tukang dengar.....

btw...jgn lupa print yer sume entry2 ni....bg kat pengasuh yg takde keje selain ber gosip tu...anak2 biarkan jer menangis.......lagi baik....print bg mgmt...biar diorang bukak mata sket....takdelah dok nak menangkan pengasuh dan kata parents ni menghasut dan memfitnah taska plak....

kasi tgk kain sendiri yg koyak dululah baru nak cakap kain orang koyak....

peh zan....boleh buat satu entry ni...hangat hati 2 minggu lepas campur semlm.....lagi makin panas bila tau cite pagi ni....

mesti kenal...
Friday, April 30, 2010 11:55:00 AM

hi...sy silent reader izan..rs nye izan kenal sy tp malu nak interframe kan diri..hehehe..dan slh sorg parent kat taska kat bwh tu gak..sape la yg suke myampaikan berita tu ye...sy pun bengang gak bc cite ni..sape la agaknye pengasuh tu ye...dah kuar dr taska tu pun sibuk gak nak amik tau..

Friday, April 30, 2010 12:01:00 PM

@mesti kenal...
wahh ramai lak yang kenal2 ni...do ai know yu...sila perkenalkan diri sebelum anda saya copkan sebagai penyampai...hehehe...

Friday, April 30, 2010 12:03:00 PM

hahahaha

Friday, April 30, 2010 12:03:00 PM

hahahaha...ku suka statement mu izan....;)

Friday, April 30, 2010 12:05:00 PM

@mazlyna
salahkah statement ku itu...kak ini alam maya kan...bukan adam maya..so kena amik langkah berjaga2..sok2 dia tikam ai...tak arwah ai nanti...hehehe...:P

Friday, April 30, 2010 12:06:00 PM

@MrS. F!zA@Mama Darwisy
ni sorang lagi...back up singer...bila jadi gini ni...huhuhu...

mesti kenal
Friday, April 30, 2010 12:08:00 PM

kate dah tau sape penyampai tu..hehehe..jgn marah..ibu fatihah la..hehehe..dah lame jd silent reader..mak arrisa pun sama..

Friday, April 30, 2010 12:16:00 PM

@mesti kenal
owhh...kena ar amik langkah berjaga2..kang tak pasai ada lagi citer baru yg disampaikan...

Friday, April 30, 2010 12:32:00 PM

zan....jgn jadik arwah cam bini sharom sudah...kes tak puas atilah tu...

erkkk.....ade sape2 dah print statement kat sini bawak turun taska tghari ni ke?...;)

Friday, April 30, 2010 12:47:00 PM

@mazlyna
sendiri mau ingat la...kata citer panas kan...bergosip jelah kejenya

Post a Comment