Tuesday, April 20, 2010

Ujan Lebat Di Luar Jendela

ye kengkawan...ujan sedang turun dengan lebat di luar...so ari ni kena balik lewat sikit dari biasa...pertamanya saya paling takut drive di kala ujan yang lebat sebab saya bawa dua lagi nyawa yang begitu berharga...kedua kawasan rumah saya takde parking berbumbung...agak sukar bagi saya untuk menghangkut kedua2 anak saya itu...kalu mereka kebasahan dikhuatiri akan demam pula...dan seterusnya...faktor jalan raya la....tetiba malas nak menaip...motip???sejuk giler skang ni, sampai kaku jari jemariku...

notadijariku: putrajaya ujan lebat bang..so sila tungu ujan reda baru balik ek...tak pat nak singgah pasar tani rini...hurmm...

2 comments

Tuesday, April 20, 2010 4:44:00 PM

sini pun ujan tp dah reda dah sejukk gak nek kebas kaki aku nih

Tuesday, April 20, 2010 5:20:00 PM

hehehehe.. :)
hujan yg penuh kediniginan.. :P

Post a Comment