Monday, April 5, 2010

Wahai Juriku Sayang!!!Mana resultnya...Jangan Biarkan Mereka-Mereka Itu Tertunggu...Tunggu...Tolonglah...

malas nak taip panjang sebab tajuk pun dah menerangkan apa yang ingin saya nyatakan itu...owhhh...saya masih lagi menunggu hingga ke saat ini...

7 comments

Monday, April 05, 2010 2:24:00 PM

Alolo..ciannyerrr!!..

penantian 1 penyeksaan.. heeh..

Monday, April 05, 2010 2:30:00 PM

ena
memang terseksa...tetambah lagi server kat sini banyak kena blog tau...makanya saya terpaksa cari jalan untuk bolos...huhuhu

Monday, April 05, 2010 3:01:00 PM

juri dah malrikan diri ker? hehehe

Monday, April 05, 2010 5:14:00 PM

juri curi tulamg lah tu..

Monday, April 05, 2010 5:53:00 PM

erkkk...ko kehilangan juri ker?..nak aku tolong carikan..tapi aku tak kenal dier orang..macam mana?

Tuesday, April 06, 2010 8:14:00 AM

hehehe...tah ler weii...yang penting saya masih menunggu hingga ke saat ini ni...alahaii...

Tuesday, April 06, 2010 1:55:00 PM

cepat2 nak gk tau result

Post a Comment