Saturday, April 24, 2010

Waktu Untuk Bersantai Seketika Bersama Kitkat...

owhhh dah masuk petang pun...baru siap seme keje...masak pun ala dan kadar...janji perut anak2 kenyang sudah...perut ibu???takpe, kenyang pun tak pe, lapar pun jap g ar cari apa nak makan...hehehe...skang ni tengah nengok citer artis malaysi pasal que haidar...apa kes saya leh terlayan citer sal artis ni..owhh tolonglah...citer yang tak berilmu langsung...tapi nak wat camner, layan jugak...just sekadar hiburan sementara jek...:P

ishhh, ibu tengah sibuk nak menaip time ni la ko nak itu...ko nak ini...aduhai anak...sabo jelah...ada jek yang ko nak kan...yang tu kena layan jugak...kang derang ngamuk saya yang meroyan lebih...ni yang buatkan sakit kepala datang menyerang...dengan line tenet yang gegar tak tentu pasal...menik betul...ishhh sambung taip nanti la...hangin plak rasa...

1 comment

Saturday, April 24, 2010 3:57:00 PM

X g sg gabai ke weyh..

Post a Comment