Friday, April 16, 2010

Yang Kakak Sudah...Yang Adik Bila Lagi Ek???

haah, nama kakak dah lama terpahat di bontot abang wira kami ni...tapi nama adik???sorilah dik, bukan ibu tak megahkan nama adik tapi ibu abhi lum ada kesempatan nak ke NILAI tuk mencari abjad2 yang terkandung lam nama adik tu...ritu ibu dah pergi, tapi malangnya abjad yang dicari tidak mencukupi...takkan nak eja nama adik tak cukup kan...penat jek ibu kasi nama pangkal yang sama adik ngan kakak tu...so nanti bila ada kelapangan ekseli bila ada duit la...ibu akan usahakan tuk ke NILAI lagi, dengan misi mencari abjad2 nama adik tuk dipahatkan di bontot abang wira kita tu ek...adik jangan sesedih tau...

nengok tu, adik hanya memandang nama kakak yang terpahat di situ...mungkin beliau terpikir, bila agaknya nama dia mahu berada di situ...sabar ye dik...sikit masa jek lagi...hehehe...

close up sikit...haah, memang nama kakak...bukan nama adik...

ekseli nama kakak ni dah berada di keretaku ini sejak kelahiran kakak lagi...so sebaya ngan umur kakak la kan...dulu, pernah gak meke2 yang ternampak nama kat situ bertanyakan hal ni...'eh kalu anak 10 makanya ada 10 nama la ek kat belakang ni...hahaha...satu soklan yang cukup bagus la kan...tapi ini komen saya...kalu saya ada anak cam gitu rasanya mungkin saya akan memiliki alphard ke, estima ke...atau MPV yang seangkatan dengannya la kan...sebabnya bentuk badan derang lagi luas tuk ditempek segala mak nenek nama ahli keluarga...tul dak...maybe masa tu abang wira adalah kereta kedua kami...mungkinlah kan sebabnya tak pernah memang tak pernah terpikir pun lam paler saya ni nak anak seramai itu ok...buat masa sekarang cukuplah MEREKA berdua itu...

notadijariku: idea ni tercetus nak buh gini bila terpandang kereta dihadapan kami yang penuh dengan nama anak2 mereka..hurmm...idea yang agak menarik tuk abadikan nama si anak...kata sayang anak kan...huhuhu...korang???ada yang teringin wat cam gini???takde???takpe...takpe...maybe saya jek yang beria kut...hahaha...

12 comments

Friday, April 16, 2010 9:14:00 AM

kalo anak ade 8? camno tu kak izan oiiii??? mano nak ditampalnyoooo??? adeeesss... kalo 8......hahhhahah...

Friday, April 16, 2010 9:20:00 AM

anna
ishh ko ni...kan dah kata...kalu ada 8-10 kena pakai MPV...baru muat nak tempek kat montot belakang tu...:P

Friday, April 16, 2010 9:22:00 AM

waaaaa..kreatif sungguh la..sedap nama kakak tu.

Friday, April 16, 2010 9:24:00 AM

siti
kretip bertempat kan...hahaha

Friday, April 16, 2010 9:28:00 AM

wahhh..
cantek gak tu tepek camtu.. nak buat jugakk la.. tp ena tau dahhh hubby ena x kan maunyerr.. hoho..

Friday, April 16, 2010 9:51:00 AM

hhoookkeeyy... kalo mpv, tlg la alphard okk... baru ngancam...

p/s:pssstt.. btol ke 8?? hiks!

Friday, April 16, 2010 9:56:00 AM

ena
takper...takper...ena beli kete lagi satu ek...:P

anna
hahah, tah bila nak dapat alphard tu weii...tapi kan takdenya sampai 8...tunggu ko dapat anak 5 ar baru difikirkan semula...:P

Friday, April 16, 2010 10:11:00 AM

5?? Amin.. (ade org doa anna dpt kembar).. Amin Ya Rabbal Alamin.. heheh..

Friday, April 16, 2010 10:28:00 AM

kt nilai je ke ade jual huruf2 tersebut? aneh

Friday, April 16, 2010 11:04:00 AM

laki aku tak nak ditampal2 bnda2 tu kat keta..katenye tak cantik..ntah..klu aku tak ksah pun..tp sbb aku isteri mithali ikut je la laki aku ckp kan..dia tak suke ye takpayah..takpe byk tmpt leh ltk name ank ko tu..kiri knn keta tu ade ruang yg luas..leh ltk kan..hehehehe..apepun aku puji kreatifan korg ni..bagus2..

Friday, April 16, 2010 2:51:00 PM

macam penah jumpe la keta duk tampal name ni..hihihi..

menarik..dap name kakak tu..

Friday, April 16, 2010 3:47:00 PM

ckyn
hehehe...nmpak kat mana tu???:p

Post a Comment