Wednesday, May 26, 2010

.:23 Perkara Tentang Saya:.

ok ok..imej dari abe gugel...kena kredit kat beliau...bahye skang ni...

hurmm...petang semalam jah ada tag aku pasai ni..adoi la...terus terang aku malas nak buat bebenonya...tapi demi menjaga hati kawan, aku gagahkan jualah...yang menyebabkan aku takmo buat adalah, aku takmo expose lelebih...kang orang kata aku gile glamer...hahaha...btw liennats pun ada tag aku ngan tag yang sama...so dik non, akak jawab sekali harung ye...mekasih dik tag ahkak ni...segan sungguh...

baiklah...ni 23 perkara tentang saya..siuslah, nape tah no 23 jadi pilihan ni...

1. aku seorang kakak kepada 2 adik perempuan dan seorang adik lelaki
2. aku ni seorang adik kepada dua orang kakak
3. ibu kepada dua orang anak
4. isteri kepada seorang dua suami...gile
5. masa sekolah dulu aku pengawas...tak tau ar apa fungsi aku sebagai pengawas baju biru dulu
6. lepas abis SPM aku masuk itm...ekseli aku ada dapat tawaran ke maktab...belajar jadi cikgu pendidikan moral dan bahasa inggeris...tapi aku tolak baik²...sebab aku nak jadi seksiteri
7. masa kat itm dulu aku ada minat kat seorang boy ni...opss...terkantoi disitu...maaf ye bang...
8. eh lupa, masa sekolah tadika dulu, suka main pondok2...masak²...abis sebotol bedak buat tepung...
9. dulu masa sekolah menengah aku amik aliran Ekonomi Rumah Tangga...aku suka menjahit, memasak seme tu...tapi skang aku tak banyak masalah nak wat seme tu
10. aku anak yatim...dan suami aku plak anak yatim piatu...kami berdua berkongsi mak jelah...itu jelah yang kami ada...kan abang kan...
11. lam keluarga aku sorang jek yang kawin ngan orang luar...maksud aku luar dari negeri pahang...kaklong kawin ngan orang jengka 9, kak ngah ngan orang jengka 2, kakcik bakal bertunang ngan orang jengka 7, kakteh lak kawin ngan orang jerantut...beh ar meke...raya leh balik dua tempat lam sehari...aku???giler ar nak berulang pahang ke penang...hehehe...
12. dulu masa kat itm dalam bilik C3-15 tu aku suka makan roti di saluti tempoyak...giler nyaman...beh oiii..
13. dan masa dulu gak, aku selalu jadi pembekal kuih muih yang mak aku bawa tuk dihidangkan pada kengkawan...
14. betul tak kengkawan...alasannya rumah aku paling dekat..
15. paling aku suka kan, zaman itm...sebab ramai boifren...dan paling beh kawan2 yang close sampai skang...
16. seme kawan2 dss aku masih kontek lagi...keep in touch forever la
17. eh lupa lak nak citer pasal ni...nickname aku comot tau...ni masa kat itm la ni...ada seseorang yang panggil aku dengan nama tu...sampai skang la...aler, segan la nak ngaku izan comel bagai...:p
18.erkkk lum abis lagi ke...penat aku menaip ni
19. ok ok aku sambung lagi...skang aku kuli kepada bos aku
20. aku dah jadi penolong dia selama hampir 7-8 tahun la...kiranya dari stat aku keje la
21. lupa nak cakap, kang kecik ati si hubby...aku sayang dia sangat²...walaupun kadang² dia malas, kadang² dia menyakitkan hati jugak...:p..pis no war bang
22. owhh aku suka berblog, berchatting dan sebagainya...dulu aku aktif kat fb sebab aku layan game farmville...tapi skang sejak MAMPU blok seme game, aku dah tak baper nak aktif dah
23. owhh ni last ok...betul² last...walaupun aku nampak lasak, tapi ati aku tisu tau...cengeng jek...sungguh aku tak tipu...

fuhh...berpeluh ketiak aku nak siapkan tag ni...punyalah panjang...ni dah kira mengglamerkan diri sendiri ni..ok ok...aku nak tag meke² plak...

1. zetty mama umar, maryam
2. nana ibu damia
3. wanie
4. hellioz
5. mamalieyna
6. sevunation
7. ejaMaria

korang rajin buatlah...ni kira penghargaan buat korang ni...kalu malas, tak pe...takpe...aku pun malas jugak sebenarnya...hehehe...

14 comments

Wednesday, May 26, 2010 9:42:00 AM

bijak ek..byk skip tu...no. 14, itu sambungan ayat...bukan berkenaan kamu, begitu jugak 18,

Wednesday, May 26, 2010 9:45:00 AM

.:asha:.
oit oit...jangan ar berkira...sekurangnya aku gigih tau nak siapkan tag ni...

Wednesday, May 26, 2010 9:59:00 AM

zan, kalau dulu masuk maktab, sure kau pandai cakap omputih berabuk kan? hehehe

eh kau jaga sorang bos tak pernah tukar2 ek.. bagusnya. akak dah masuk 5 orang bos dah. semua sebab depa pencen.. kira banyak ar tau ragam2 bos2 ni ..

Wednesday, May 26, 2010 10:04:00 AM

.:kak mimie:.
tulah pasal kak...tapi tulah, tak pikir panjang dulu...hehehe...tapi takper, kalu saya jadi cekgu, celah bedah mana lak nak kenal ngan akak kan...

haah, ekseli dua bos, masa memula jadi pa ni ngan bos lama setahun...pastu penolong bos lama naik iaitu bos saya sekarang...

Wednesday, May 26, 2010 10:08:00 AM

hahahhahhaa..... teraniaya x rase diri???

Wednesday, May 26, 2010 10:09:00 AM

.:anna:.
teraniaya pun ada...dihargai lagilah ada...:p

Wednesday, May 26, 2010 10:15:00 AM

23 jer ker izan? ahahhahaa..

=P

Wednesday, May 26, 2010 10:17:00 AM

.:ena:.
23 je kut...tu syarat yang diberi...lebih2 kang bukan takat peluh ketiak...lelain pun berpeluh...hehehe

Wednesday, May 26, 2010 10:25:00 AM

oh lihatlah dunia

aku kene tag

kire femes gak aku ni org ingat nak tag aku

wakakakak statement berani tak mati2

thanks oh izan :) nanti kalau aku ingat aku buat ye hahaha

Wednesday, May 26, 2010 11:12:00 AM

bengom menipu dlm menjawab soklan. ade plak main gabung gabung ayat. huh

Wednesday, May 26, 2010 11:29:00 AM

wooo banyaknya nak kena buat ayat..kalo buat ayat tanya sume bleh ke..hehe..ayat penyata eh..ok3x..nanti ada masa, kita asah memori tuk bina ayat..banyak tuuu 23 =P

pepun thanks ye, beh gak tag ni..!

Wednesday, May 26, 2010 1:30:00 PM

aku tgh dok karang ni..panjang tol kan xde idea dah baru list ke 10 hahahah
ko sama mcm aku amik ERT heeeeeeee

Wednesday, May 26, 2010 1:39:00 PM

.:wanie:.
ko femes, aku pun nak rasa arora femes ko tu...bleh???

.:nOj:.
ishh ko ni...nengok manusia tak pernah bersyukur...sujud syukur cepat aku dah buat...kalu tag lain aku tak layan dah...banyak n3 dok menunggu ni...

.:mamalieyna:.
sesama...ai tunggu dengan sabar ni..

.:nana:.
hehehe...aku pun banyak cilok2 tu weii...sib baik 23 kalu 32...aku tak layan dah..

Wednesday, May 26, 2010 5:15:00 PM

gyahahahahaha
thanx hot mama's....
gwa akan tag balik,
tapi dengan cara laen r...

jgn risau,
gwa xkan suruh lu letak header gwa besaw2 dekat blog lu...
lu relax je kayh....

gyahahahahaahahhhahah~

Post a Comment