Saturday, May 8, 2010

Abang eQ...Sini Jap...Kurasakan Something Ni...

bleh gitu aku jemput abang eQ datang sini...motip???ku rasakan something ni...rasa cam kepala dah tak betul...rasa cam nak hamburan kemarahan pada seseorang...tapi pada siapa???eh korang jangan silap paham plak...takde la aku nak hamburkan kemarahan aku ni kat abang eQ tu...sajelah suh dia masuk sini...suh dia wish ari ibu kat aku ni ha...sob...sob...nak tunggu anak2 wish tah bila tah...kalu ada yang mengajar sure adalah wishnya itu...tapi takmolah berharap sangat kan...huhuhu...

eh jap...jap...sudi ke abang eQ datang sini...saperlah aku kan...aku cuma salah sorang peserta contest dia...kurasakan something tu jek...ha bagi meke2 yang lum join, moh la kita meriahkan majelis...klik jek kat banner muka norman hakim kat sebelah tu...hahaha...erkkk norman hakim ke tu???betul ke ada skandal ngan memey tu...:p

notadijariku: kurasakan something bergelodak lam perut ni...sakit perutkah aku????alahaiii....selamat malam semua...

6 comments

Saturday, May 08, 2010 9:17:00 PM

ahahahha... die dtg la tu jap lgi...

Saturday, May 08, 2010 9:30:00 PM

salam....

saya datang dulu dr abg eq....
salam ziarah yer..minta izin nak follow blog awak..

Saturday, May 08, 2010 9:37:00 PM

ye2...abg eq singgah ni...kalau org ajak singgah dtg je...kalau ada mkn2 lagi best! hehe

Saturday, May 08, 2010 9:39:00 PM

anna
tu pun kalu dia sudi...sapelah akak...dayang nurfaijah jek...sob...sob...

kak ayu
sila2 jangan memalu...kitakan kawan...lalala...

Saturday, May 08, 2010 9:42:00 PM

aiiiiihhhh... faijah2.. eja ke ija keeee.... i x suke name tu yeee.. allergic!!!

Saturday, May 08, 2010 9:47:00 PM

abang eQ
mekasih...mekasih...sebab sudi datang...barulah kurasakan something yang sangat hepi...blogger ginilah yang kita cari..tak sumbong...sok abang eQ dah jadi artis blogger, jangan bongkak dan takbur tau...:P

sok saya sediakan nasi putih ngan tempoyak jamu abang eQ ek...jangan tak masuk plak...hahaha....

anna
hehehe...tak kira...tak kira...nak jugak...nak jugak...

Post a Comment