Thursday, May 13, 2010

.:Awas!!! Ini Mungkin Entry Murahan:.

huhuhu...giler dah aku ni...sehari dah berentry² aku up cam mamat tu...giler disini...sure jap² lagi pengampu² dia datang ni kang....


sentap tul baca apa yang aku highlight kan itu....uikss...aku pun keje kerajaan jugak...sebab tu takde masa nak hapdet blog sehari dalam bepuluh² entry...sob...sob..sedih tul...takpelah, ada aku kesah...hurmmm...satu lagi, kata takmo layan tapi dek kerana ko ada tukang repot, ko layan jugak kan...kalu idakkk haremm ko nak tau citer sal serang balas ni....lalala...emo plak aku disitu....hahah....

11 comments

Thursday, May 13, 2010 11:42:00 AM

aiiiiihhh... snetap aiiii.... walaupun ai x keje kerajaan, tp ai blom berjaya wat entry puluhan..hatta ratusan setiap ari.. sebab ape?? sbb aku x mkn gaji buteeeeee...... jgn ckp pasal tuhan2 kalo ko sndiri x tau hukum mkn gaji buteeee....

aku pun x bijak agama..tp aku xde la maki n caci2 org...

Thursday, May 13, 2010 11:51:00 AM

ermm..walau aku tak berapa nak up puluh2 entry tapi aku keja kerajaan.. sah sah aku pun cam terjebak dgn statement tu lagi2 korang kawan2 aku kan?? korang jua ada dlm blog list aku kan?? sentap weii..

Thursday, May 13, 2010 12:02:00 PM

sian org kerajaan yg jd mangsa yer...huhu...sebab nila setitik rosak susu sebelanga....

takpe la izan..entry tanpa sedar tu kot...marah menguasai...maafkan la dia..huhu2

Thursday, May 13, 2010 12:03:00 PM

kak izan, makin panas kes ni..

p/s: terasa diriku ini yg keje kerajaan..mengapa dipandang sebegitu..tak tahu ke yg kita ni dok tolong masalah org2 awam..aisehhh...

Thursday, May 13, 2010 12:05:00 PM

aku org kerajaan jugak. tp bukan bermakna aku org UMNO atau BARISAN NASIONAL. juga bukan org KEADILAN atau PAS. bole gini ke?

Thursday, May 13, 2010 12:21:00 PM

hai..saya komen dari rumah..
saya tak guna harta pejabat untuk update blog 30 kali sehari...

bole komen gini?

Thursday, May 13, 2010 12:47:00 PM

saya yg mengaku & sedar diri keje gov ;-)

Thursday, May 13, 2010 1:05:00 PM

aku separuh kerajaan kire tergolong x??

msti psl komen aku kat noj jd sume org pon gado kan..alahai..

aduhh...dah la..ari ni kan 13 mei agaknye..tu yg ada je x puas ati..uhuh

Thursday, May 13, 2010 1:24:00 PM

salam buat izan..
skali lg mama tumpang menyebok kat komen izan yer ;-)

ptama skali mama nk mintak AMPUN MAAF SGT2 pd mana2 pihak samada secara langsung atau tidak andainya komen mama ni salah ataupun menyinggung mana2 pihak, ikhlas mama katakan skang ni mama mmg xde belahkan sesapa atau nk hentam sesapa,jauh skali nk cari publisiti murahan,cuma sekadar pandangan mama sesama manusia & nasihat sebagai salah seorang kawan siber yg ada blog sendiri wpun hanyalah blog sekerdil-kerdilnyer & hanya utk contest je(gler tul mama ni cari penyakit ke apa, nk bz body hal org plak,ntah2 lepas ni ramai yg nk hentam mama plak)bukanpa mama cuma sedih,xnk la kite sesama blogger ni ada yg sampai bgaduh ke bhentam2 berbalas2 hujah yg -ve & x enak dibaca,tp mama x belahkan sesapapun,mayb setiap drpd kite ada pandangan & hak masing2 utk menegakkan pandangan & perasaan masing2..

lepas mama baca entry izan,mamalyna(mangsa),n bla bla bla n sana sininyer entry masing2...n rasanya mama dah tau camna citernyer & sapa penulis panas sesi penjelajahan itu wpun mayb bukan 100% citer sbnr yg mama perolehi,maafkan mama ye jika mama salah teka plak ;-)

gnilah izan,mama rasa mmg sal letak gamb kwn izan (mamalyna) tu mmg terang2 mjadi kesalahan apatah lg tanpa minta izin tuan punye kn,lain kali diorang kena lebih bhati2 utk kuar statement apa2 ataupun nk buat rencana sal pendidikan kanak2 ke apa ke,mayb niat dia tu betul utk research ke apa ke cuma yg x enaknyer sbb ambik gamb tanpa izin satu hal (wpun dia goggle kat tenet then kuar gambar mamalyna tp seeloknya dselidiki terlebih dahulu sbb dunia tenet ni luas kn,silap langkah ada yg terasa hati..dan mungkin juga penulis itu akan bercerita yg bukan2 & mengguris hati pemilik gambar sbnr,unless gambar yg dia letak tu kartun ke apa ke kn,tp terang2 sesama rakan2 blogger,sbb tu diorang kenalah bhati2 & jika betul salah mmg patut pun diorang mintak maaf...then isterinya pun dah mintak maaf kn?elok la tu, dan mama paham dari sudut mangsa plak iaitu mamalyna, mungkin masih terkejut,bengang,sedih & terasa dgn insiden itu malah mungkin telah dsalahertikan & dpandng -ve oleh org2 lain..cuma apa yg x enak sesi berbalas2 entry ni,sedih mama tgk sana ckp mcmtu sini ckp camni,mama paham perasaan masing2 terutama mamalyna..dpihak sebelah sana plak,ntah la mama rasa mungkin diorang pun xde niat nk hentam sesapa cuma cara diorang tu yg x betul,tp kalaulah benar2 ikhlas mintak maaf elok la..

apapun pengajaran drpd kes ini selepas ni setiap drpd kite hendaklah lebih bhati2 dlm dunia blogging ni samada pihak kite mahupun pihak sebelah sana, n kalu kite nk buat apapun yg bkaitan dgn org lain hendaklah dminta izin tlebih dahulu & yg paling penting sama2 lah kite saling memaafkan & dgn harapan jgnlah diulangi lg kesilapan yg sama (samada ikhlas atau tidak kite ngan kwn2 tpulanglah)...jgnlah kite cemari dunia blogging ni dgn apa2 niat yg -ve,buruk sangka dan PHD, apapun mama tetap sokong kwn2 blogger mama ni,insyallah..wallahuallam..

Thursday, May 13, 2010 1:55:00 PM

.:mama:.
salam mama...sungguh panjang dan bernas komen mama ni...saya rasa cam nak wat entry baru...tapi saya sokong apa yang mama kata itu...hurmmm...

Thursday, May 13, 2010 3:53:00 PM

aku pun pekerja gomen...

tp tak baik la nak hina2 orng gitew kan..Allah swt murka..hatta orng itew keja sebagai penoreh getah, buruh sekalipun..tp andai itew punca rezekinya....fikir2 la orng yg berkata demikian..

AF..

Post a Comment