Wednesday, May 26, 2010

.:Baju Kurung Cotton Bunga-Bunga Kecik:.

ari ni p keje aku rasa aku cung ar...sebab???aku pakai baju kurung cotton bunga²...kalu orang nengok sure kata cam kain langsir...arhh...dulik apa aku...pada aku nampak cung baju ni...hehehe...so borak ngan teman borak aku tadi si jah pasal baju cotton ni...cehh...sekali dia dulu up pasal baju kurung cotton bunga² ni...siap up nama aku lagi tanpa segan...huh...

ok, jangan biarkan aku membebel pepanjang...ni rupa baju aku tu...bunga-bunga kecik kaler pink dan merah...

aku amik lam keadaan gini jelah...segan nak amik keseluruhannya..kang cakap aku koya lak...

ok ok...aku amik jugak ni...jadilah kan dari takdo...bos aku lum masuk nak minta tolong dia snap...so aku amik guna cermin jelah...ok tak???

tapi kan...aku rasa dak kecit ni lagiii cumel bila dia pakai baju kurung bunga² gini...rasa nak picit² jek...eh lupa, kredit to nOj sebab bagi aku cilok gambar di bawah ni...cumel bukan???

so nOj ko jangan saman aku...pastu wat entry tak puashati bagai...aku dah minta izin kan...g pun ni entry puji² tau...bukan child abuse bagai...

notadijariku: sayangilah anak² anda bagi yang ada anak jek...:p...yang lum ada, jangan kecik ati...usaha dan usaha lagi...

psst...psst...bos baru masuk ni...dia pun perasan aku pakai baju baru...dia tanya 'baju baru ke zan...aku senyum jelah...hehehe...segan mak...

25 comments

Wednesday, May 26, 2010 11:42:00 AM

skali tgk baju ko tuh cam gambo stoberi je. terus jadik lapo. camne ni? hehehe

Wednesday, May 26, 2010 11:45:00 AM

hahahaha mana da kain lgsir..
arini i pkai shawl.. 4 da 1st time weii... hahahaha.. cam nak wat entri gak tapi malu :p

Wednesday, May 26, 2010 11:49:00 AM

.:noj:.
ngade2 la ko...ke ko bagi hint suh aku beli stoberi kat ko ni??/

.:fiza mak darwisy:.
eh buatlah...nak nengok jugak...

Wednesday, May 26, 2010 11:50:00 AM

ha paham pun. jgn buat2 lupa plak

Wednesday, May 26, 2010 11:52:00 AM

.:nOj:.
arghhh...ilang ingatan disitu..

Wednesday, May 26, 2010 11:55:00 AM

lw je baju tu...cun hape...
mmg trend kain cm tu dtg balik ekk?
kkdg nmpk gak owg pakai...dulu2 ada la baju kain cotton cm tu...
skrg mana nk carik ekk yg cun2...
pon nk try..

Wednesday, May 26, 2010 11:58:00 AM

.:fieza79:.
mekasih...mekasih..haah, skang dah jadi trend balik...tu pun saya beli kat tesco kajang tu..RM39 sepasang...murah kan, tu yang beli tu...dah lama opismate pakai, saya jek baru nak try...sekali terpikat la plak...

habang...nak beli lagi sepasang muleh??

Wednesday, May 26, 2010 12:17:00 PM

izan..tuh la..lama tak dngaq perkataan koya..dulu kt uitm dulu..sokmo sebut koya beh kan..aku pun suka akan perkataan itew..

back to baju coton hg..tuh la..sweet charity ja kan.la nih mmg trend kai bju kain cotton..ngetop gitew...ok la hg pkai..nmpak manis cam pokok setoberi..hehe

Wednesday, May 26, 2010 12:21:00 PM

wei aku ada baju ni gak..tapi tak siap2 lagi...nampaknye terus raya kot..

Wednesday, May 26, 2010 12:23:00 PM

.:pjot:.
hahaha...aku dok tungu komen hang ni...memang meletup...ada jek nak kenakan aku kan...chaitt...

Wednesday, May 26, 2010 12:23:00 PM

ha... beli jgn tak beli... skrg mmg trend baju cotton, kat jln TAR ni berlambak derang jual kain yg 4 meter 2 psg rm50... baju siap pun ade... pilih je, rate mahal / murah... tak beli nnt org ckp ketinggalan trend pulak... hehehe

Wednesday, May 26, 2010 12:26:00 PM

.:ejaMaria:.
kak...dah beli pung...jangan wat2 lupa wat tag saya dibawah tu...huhuhu

.:asha:.
sebut sal raya, aku ingat pun nak li kain cotton jelah wat baju raya kami 4 beranak tahun ni...

Wednesday, May 26, 2010 12:35:00 PM

trend kan baju cotton tuh.. wt pe nk jeles kata langsir pun kan.. hehehe p lantak la weii... cun pe..

Wednesday, May 26, 2010 12:39:00 PM

comel2..npk ayu gler lau pkai bju cotton kn?cm trend skang nih

Wednesday, May 26, 2010 12:39:00 PM

comel2..npk ayu gler lau pkai bju cotton kn?cm trend skang nih

Wednesday, May 26, 2010 12:47:00 PM

.:ayang:.
sib baik ko kata cung...tu ayat kaber tu..sebelum orang ngata, aku ngata diri sendiri dulu...:p

.:dik gula2 kapas:.
hehehe...mekasih lin...sesusah jek ko puji akak...nah amik gula2 ni..p main kat sana...hehehe..

Wednesday, May 26, 2010 1:18:00 PM

aku pun ada baju gini masa jaman itm.. ingat tak.. baju kurung bunga kecik kaler kuning.. hehehehe.. mana entah baju tu...

Wednesday, May 26, 2010 1:20:00 PM

.:sya:.
ingat ingat...tu aku dok pikir saper dulu pernah pakai baju kain cotton ni...hehehe...tu ko tanya ka apa tu...hurmm...padan lagi ke baju tu weii...kalu aku sure tak padan tang pinggang...lalal...

Wednesday, May 26, 2010 1:26:00 PM

hoh??? baju cotton??? btol la.. cam stoberi...hahahahaha..

Wednesday, May 26, 2010 1:40:00 PM

.:anna:.
ko saje jek kan...menciikkkk

Wednesday, May 26, 2010 2:21:00 PM

wahhhhhhhhhhhhhhhhhh comeiiiiiiii .. aku suka gak cotton2 nieh ada sepasang dua yg mmg selesa dipakaiiiiii ;-)

Wednesday, May 26, 2010 2:24:00 PM

canti.. sweet .. sy pun suka cotton.. so comel kecik tu pakai apapun comel.. hihi

Wednesday, May 26, 2010 3:03:00 PM

MANA ada nak kenakan..nih pujian ikhlas nih..kalau tak molek..aku dok diam je la...heheh

Wednesday, May 26, 2010 3:25:00 PM

kiranye laki ko pun pakai kain bunga jugak ke?

Thursday, May 27, 2010 7:59:00 AM

kak zan saya baru cakap kat mad nor yang kak zan ari nie nampak cung...coz tak penah nampak kak zan pakai baju bercorak bunga2 kecik2 cam tu..tapi kak zan memang cunggg ar semalam...heeheehee

Post a Comment