Sunday, May 30, 2010

.:Beautiful Blogger Award:.

hai kengkawan blogger...rindu kat aku tak???hahahaha...awal2 dah kuar ayat perasan kan...lalala...sesekali apa salahnya...ni baru berkesempatan nak buka blog secara siyes tau...kat kampung tak sempat la, banyak kejaan yang nak buat...buka jek blog aku nengok kat shoutboks dulu...adalah mama, tinggalkan pesan suh amik award kat blog dia...hurmm...permintaan pengunjung tak leh dibiarkan, so aku pun p la jengah...owhhh rupanya award ni...segan sungguh mak tau...sebab???hurmm....korang nengoklah award apa...aiyayaya...rasa cam tak layak mak nak terima award ni tau...blog mak ni blog picisan jek...uhukss...

1. Buat entry pasal award ini.

2. Copy badge 'Beautiful Blogger Award'

3.Ucap terima kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut.

4.Senaraikan 10 blogger penerima award yang baru.

So 10 blogger penerima award yg mak rasakan cantik & hebat blognyer dr sudut mata & hati
mak, mak rasa adalah di bawah ini...

hurmm...semelah....mak malas nak buh, nanti ada yang takde nama terasa lak...:p