Thursday, May 27, 2010

.:A Big Thank You To My Helper:.

Masa Kejadian : 9 malam
Tempat Kejadian: Ruang Tamu + Ruang Makan + Ruang Santai

siyes la...aku suka giler bila ada helper cam gini...rasa kurang sikit beban aku dirumah tu...hehehe...tapi kalu si abhi yang buat keje gini, rasa takde beban langsung la...huhuhu...biar gambar menceritakan segalanya...

Gambar 1

Gambar 2

Gambar 3


yang kelakarnya dah siap seme keje mop mengemop ni...terus kakak masuk bilik...nengok² dah lena pung...penat sangat wat mengemop kut...alahaii anak...beh kan ada anak ni (kan...kan, baik korang back up aku)...macam² fiil mereka leh kita layan...huhuhu...

notadijariku: yang lum punya cahayamata, jangan mudah putus asa...teruskan berusaha...pasti satu masa nanti, anda juga akan punyai cahayamata anugerah yang ternilai pemberian dari Allah S.W.T...

14 comments

Thursday, May 27, 2010 12:04:00 PM

wah...kecik2 dah rajin....

Thursday, May 27, 2010 12:06:00 PM

ehehehe letih kakak mengemop ek. terus pengsan. hehehe

Thursday, May 27, 2010 12:37:00 PM

wow like mother like daughter.. beh beh beh ada anak gegirl nih kan.. hehehe anak boy aku suke tlg masak.. ritu baru tlg tumbuk cili.. gasak la kan.. dgn kerek dia ckp "mama tak pedas pun" pd hal dah pedas dh tu.. haha

Thursday, May 27, 2010 12:39:00 PM

alahai sejuk perut ibu mengandungkan kakak hanan..alahai comeynya dier wat keja2 umah..izan hg bgi jadual waktu kt dier ke..

tp tuh la untung anak pompuan mmg depa nyer feel mmg nak tlg kita..pia toksah kata la..mmg byk sngt tulun mama dier..i lap u pia..

Thursday, May 27, 2010 2:01:00 PM

bagusnya ada anak dara utk menolong ... yg hero ku 2 org tue plk rajin mengemas menyepahhh camner tu ..he..he ;-)

Thursday, May 27, 2010 2:11:00 PM

cm comel je bila dorg buat keje kn?hihi

Thursday, May 27, 2010 2:12:00 PM

nota jari lu wa tacing kak

sob sob sob

Thursday, May 27, 2010 2:27:00 PM

Rajinnya kakak nih, Iz-ann...klo mcm tu aku nak booking helper ko utk hujung minggu nih...bley tak (^_^)

Thursday, May 27, 2010 2:57:00 PM

wahh...sweeetnye ade anak rajin nolong buat keje..best2..tapi sye belom kawen..huhu..bila tah agaknya..wallahualambisawab..hanya tuhan yang mengetahuinya..

p/s: teringin jugak nak kawen n ade anak comel2 macam anak akak tu..hehe

Thursday, May 27, 2010 3:25:00 PM

haihh,dah terbyg maryam klu beso rajin macam kakak nih,tlg mama lipat kain 3 gunung tuh ;p

Thursday, May 27, 2010 3:27:00 PM

untungnya.. rajin anak dara..

Thursday, May 27, 2010 4:09:00 PM

sonok kan ade ank pmpuan..leh tlg kemas umh..ank2 aku pun skang rajin tlg 'kemas' umah.hehehe..takpe thn dpn aku cube dpt ank pmpuan lak..nnti leh tlg aku..hehehe..

Thursday, May 27, 2010 7:14:00 PM

alahai...rajin nye...ke ko dera si kakak ni??hahaha

Friday, May 28, 2010 9:50:00 AM

haaha.. best! kecik2 dah suka tolong mak.. semoga berkekalan rajin dia buat keje tolong mak kat rumah =)

Post a Comment