Thursday, May 13, 2010

.:Budak-Budak Sekarang...Nak Memonteng Pun Ada Caranya:.

hurmm...sakit plak kepala aku...aku pun dah malas nak mikir pasal hal tadi lagi...g pun mamat tu dah femes...trafik dia pun dah mencanak naik...baguslah tu...ni aku nak citer sal pelajar-pelajar skang...walaupun ramai di antara mereka² yang dicop kurang ajar, tapi salute gak la...sebab mereka-mereka ini sangat berhemah dalam bab² memonteng ni...motip???korang nengok gambar di bawah...hehehe...siap tampal notis kat pintu kelas tu...kelasss disitu...hahaha...
walaupun entry aku ni entry murahan, sekurangnya aku ada mesej yang nak disampaikan...biarlah, blog aku, aku yang baca...aku bukan giler nak suh orang datang baca...dan aku tak jaja pun blog aku ni...orang jumpa, orang baca...orang suka, orang follow...tak perlu nak paksa...kan...kan...:p

14 comments

Thursday, May 13, 2010 1:27:00 PM

adoi kak..jgn memencil diri lg..ni mahal la ni..template baru kan..cangih kan skrg..eheh

Thursday, May 13, 2010 1:35:00 PM

.:sevunation:.
sedih weii...sib baik la ko berada dimana sahaja...
baiklah ko diterima join geng blogger kitaorang...leh gitu???

Thursday, May 13, 2010 1:46:00 PM

kekekek comel la siap bagitau ahaha

Thursday, May 13, 2010 1:47:00 PM

.:wanie:.
kenalah bitau...kang dicop kurang ajar plak...hehehe...jangan kurang belajar agar tak jadi kurang ajar...erkkk...apa gue mrepek ni...ishhh

Thursday, May 13, 2010 2:05:00 PM

hehehe... bdak2 skrg mmg berterus terang...

Thursday, May 13, 2010 2:07:00 PM

hihiii kelakar tul budak2 sekolah zmn skang ni,mcm2...apapun kite sbg ibubapa kenalah lebih berhati2 dlm mendidik anak kn,cabaran kite sbg ibu amat besar dlm dunia globalisasi ini,caiyok caiyokk! ;-)

Thursday, May 13, 2010 2:16:00 PM

opsssss... sbetap masih berbasa basi... dapat pekdah ari ni org tu kaaaannn.. tu la. jgn cari pasalll...

ni bebudak sekola lak wat halllll....

Thursday, May 13, 2010 2:16:00 PM

ehh ngn ckp cenggitu...nk dibandingkan blog u lg canggih..hehe

betol la bdk skolah skrg len mcm je pangai...sabo je la

Thursday, May 13, 2010 2:24:00 PM

amboi budak2 skrg ni..advance ye..terlebih tunjuk ajar ni..hehe..

Thursday, May 13, 2010 2:28:00 PM

.:ejaMaria:.
terus terang kan adalah jalan terbaik kak...dari dok menyalak sana sini..

.:MAMA:.
huhuhu..saya sokong...memang banyak sangat cabarannya kan...hurmmm...

.:anna:.
bahasa jiwa bangsa maa...


.:fieza79:.
erkkk takdelah canggih mana pung...kata blog murahan kan...sob...sob

Thursday, May 13, 2010 2:56:00 PM

btol laa.. da kurang sorg follower..ehe

Thursday, May 13, 2010 3:34:00 PM

aku nih mmg polower hg..dun wori..tak penah jemu baca blog hg..

back to topic..ada kejadah gak bebudak yg nak ponteng bg memo cam nih kat cikgi depa kan..huhu...

sila rujuk blog aku satgi..ada entry pasai cikgi..

Thursday, May 13, 2010 3:43:00 PM

wah bukan main pandai lagi siap bagi memo ek...

Thursday, May 13, 2010 3:54:00 PM

bek jadi student krg ajar tp masih mmpu memberi hormat... hahaha ok gak ek.. wat kat bos ok tak??hehe

Post a Comment