Sunday, May 2, 2010

.:Cute Pink Babies Contest:.

sajer ari ni sibuk nak join kontest...motip???untuk memeriahkan suasana...walaupun aku tau, tak de cannya aku nak menang cam ijan tu kan..tapi tak per...sekadar mencuba...tarak hal la...

CUTE PINK BABIES CONTEST


Tarikh Tutup: 28 APRIL 2010 sehingga 28 Mei 2010..

ha, syarat-syarat peraduan korang leh klik SINI tanpa segan dan was-was...

*********************


ok ni gambar yang aku pertaruhkan
Nama: HANAN NUR INSYIRAH BTE HARRIS FATIMI
Umur Sekarang: 3 Tahun
Tarikh Lahir: 7 Mei 2007

pesanan buat kakak: selamat hari lahir yang akan menjelang tidak lama lagi...apa yang harapkan agar kakak menjadi anak yang solehah, taat kepada kedua ibu bapa...dan jadilah kakak yang terbaik buat adik...moga dirimu sentiasa dilindungi oleh Allah...love you so much dear...

5 comments

Sunday, May 02, 2010 9:24:00 AM

salam thanks kongsi ilmu kak yer..nnti sy cuba..

Sunday, May 02, 2010 9:42:00 AM

SALAM terjah..kenapa pic nyer tak dpt tgok yer..

Sunday, May 02, 2010 11:01:00 AM

gmbo nyer takleh tgok la

Sunday, May 02, 2010 3:51:00 PM

qisqas
tak pat nengok tak pelah...akak nengok oke jek n i...mungkin takde rezeki akak nak join kontest kut...sob...sob

Monday, May 17, 2010 9:31:00 PM

salam terjah..ok kak..kiter dh dpt tgok.
thanks sudi join yer.
gud luck
diterima

Post a Comment