Monday, May 17, 2010

.:Dah 55 Tahun Pun Tanggal 17 Mei 2010:.

salam...selamat pagi semua...apa khabar di hari ini???harap semenya sehat...jangan ada benci ek...huhuhu...
oklah straight to the point...hari ni 17 Mei 2010, genaplah 55 tahun umur bosku itu...wahhh...cepatnya masa berlalu kan capt...tahun lepas baru jek sambut....cam kat entry INI...pertama sekali maaf dipinta sebab tahun ni tak sempat nak beli kek ke apa...tapi saya dah sms semalam kan...pe kata capt plak yang belanja kek dan kfc ke kat kitaorang sini...hehehe...

oklah, di kesempatan yang ada ni, aku dan rakan² seperjuangan yang lain, ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 55 TAHUN buat our boss CAPT DATO' YAHAYA BIN ABDUL RAHMAN...dengan ucapan moga capt sentiasa beroleh rahmat dari Allah dan sentiasa berada di bawah hidayahnya....amin...tak lupa juga, moga rezeki capt sekeluarga akan bertambah dan capt berbahagia selalu...

fyi, our boss CDY ni merupakan bos kedua aku sejak aku berkhidmat di dalam perkhidmatan awam ni...selama hampir 6 tahun aku menjadi PA nya sepanjang 7 tahun perkhidmatan aku...setahun sebelum tu aku jadi PA kepada bos kepada bos aku...kiranya bila bos lama join AirAsia, lantas bos sekarang yang amik alih tempat beliau...aku???masih disini tak kemana pun...maybe, bila bos sekarang dah pencen dan rasa aku masa tu dah tiba masanya aku beralih angin plak kan...

so sekali lagi, selamat hari lahir capt...

notadijariku: hari ni bos masuk lewat sebab bawa isterinya itu ke hospital...hurmm...lepas lunch baru masuk katanya...alahaii...lambat la dapat makan kfc free...hurmmm

10 comments

Monday, May 17, 2010 7:52:00 AM

slmt hari lahir utk bos kamu

:D

Monday, May 17, 2010 8:12:00 AM

selamat ari lahir utk boss kamu jugeeeekkk...

Monday, May 17, 2010 8:13:00 AM

apy bezday utk boz kau arini bezday MIL aku hehe

Monday, May 17, 2010 8:16:00 AM

.:wanie:.
mekasih ye dik...

.:anna:.
mekasih, akak jawab bagi pihak..bos akak tak nengok blog...dia SIBUK keje takde masa nak berblog...hehehe...

Monday, May 17, 2010 8:30:00 AM

.:nana:.
hepi besday to your mil...memang menantu pilihan ko ni...ihikss

Monday, May 17, 2010 8:32:00 AM

bos da nk pencen ke kak...yeaaaa dpt bos baru...

Monday, May 17, 2010 8:35:00 AM

.:sevunation:.
tak ler, lambat lagi...nanti diserap ke KONTRAK plak...

Monday, May 17, 2010 8:58:00 AM

selamat hari lahir..

55 nie leh kuar epf nih.. hahaha

Monday, May 17, 2010 9:02:00 AM

PA yg baik dn hebat..mesti kesayangan bos ni kan??
hope sntiasa enjoy dgn kije k?

Monday, May 17, 2010 9:05:00 AM

.:ayang:.
hahaha...tu jek yang ko ingat ek...


.:fieza79:.
mana ada hebat...cam biasa jek...

Post a Comment