Monday, May 24, 2010

.:Dalam Dilema...Ada Orang Ajak Aku Memonteng:.

ishh...aku ni dah ar keje tetap...dia ajak aku memonteng lak...gimana ni weii...nak polo ke tak...dah la bos ada tu...kalu bos takde mang laju jek aku p...hehehe...skang aku dalam dilema lak...aiyayaya...gimana ni
weii...tolonglah aku ini...
dia ajak aku monteng p sini...giler ar...terbeliak mata aku ni weii...nak ikuttt...tapi???

hurmm...camner ni...sungguh2 dalam dilema...dah ar ari ni gaji...aiyayaya...

15 comments

Monday, May 24, 2010 10:02:00 AM

bestnyer........best kalo dpt monteng pastu gi sana..

Monday, May 24, 2010 10:04:00 AM

isk..... ko ni kak...
keje2... kan keje tetap... bhemah skit...
kalo keje kontrak, xpe la nak mkn gaji bute pun....

hahahhahaha....

Monday, May 24, 2010 10:06:00 AM

aku tau dah sape yg menghasut ko tu. jangan izan, jangan... jangan terpengaruh dengan anasir² yang menghasut itu.. muahahahah

♥sahabatmu yang prihatin♥
wink.. wink..

Monday, May 24, 2010 10:24:00 AM

.:fiza:.
dah meluap2 rasa ni...sok amik cuti ar...hehehe...

.:anna:.
sob...sob...sib baik ai tak lupa diri...mekasih ingatkan ai..

.:mrs. hakim:.
tulah pasal mel...aku hampir tergugat iman dah ni

Monday, May 24, 2010 10:24:00 AM

ok... aku jiran ngan SOGO nih... nak britau ek jgn terpedaya ngan hasutan si sogo tu... baju budak mmg banyak klu nak shoping, lagi la nak yg branded punyer kan... baju yg sale majoriti yg utk budak2 toddler... baby punye sket sgt... k
klu nak pegi gak, suke hati la... nnt klu SOGO wat sale utk member yg BESAR punye aku update yek!

Monday, May 24, 2010 10:28:00 AM

.:ejaMaria:.
ye ke kak...sib baik ko bagi nasihat yang aku leh terima akai...so aku tak p la kalu gini...kang aku p jejauh wat kuciwa jek bila baju tuk HNI takde...hehehe...nanti jangan lupa inpom

Monday, May 24, 2010 10:46:00 AM

ish..bez nye sempat ko tgu aku gaji jumaat ni hehe

Monday, May 24, 2010 11:17:00 AM

bahaya neh...kang sangap nanti belum hampair ujung bulan....!!!

Monday, May 24, 2010 11:44:00 AM

hahaha...nak pi ker? ajak siti sekali yer...hehehe

Monday, May 24, 2010 12:09:00 PM

beli tuk aku sebarang sepuluh helai ye....

Monday, May 24, 2010 12:17:00 PM

ujung minggu kan da...eheh..
tp monteng mmg best hehe

Monday, May 24, 2010 12:43:00 PM

aku nasihatkan

pegi weyy

apa heran keje tetap

hahahahahahh

Monday, May 24, 2010 1:58:00 PM

kira pegi ke tak ni. senyap je dari tadi. amarah plak jadiknye aku neh

Monday, May 24, 2010 2:08:00 PM

.:nana:.
sempat..sempat...sale sampai 30 mei ni..

.:are_race:.
muktamad...tak p pun..

.:siti:.
tak p la, tak cukup bajet kang..

.:asha:.
bak mai duit masuk akaun

.:fieza79:.
tak sempat ujung minggu...tu yang dia ajak monteng tu...

.:wanie:.
aku keje tetap la yang aku kena fikir...kang tetiba kena disiplin kang, camner...hehehe

.:noj:.
tak p pung...bos ada depan mata ni...

Monday, May 24, 2010 2:27:00 PM

ala warning je

lain kali jangan buat lagi

wakaka

Post a Comment