Wednesday, May 5, 2010

.:Double HNI:.

huhuhu...merekalah double HNI (Hanan Nur Insyirah dan Hadif Nasr Irfan)...sok (sok ni maksudnya dalam 7-8 tahun akan datang tau...bukan lam waktu terdekat ni...)kalu dapat anak pompuan...aku nak buh nama ni jugak...Hamra Nur Iwana atau Haifa Nur Izzati...ekseli dua nama ni aku standby masa kelahiran dik irfan ritu...yelah aku mang wat 3d scan nampak boy...kuasa Allah siapalah yang tahu kan...buat kuarnya pompuan, so tak salahlah aku bersedia dari awal...hehehe...leh gitu???eh bulehlah...dah memang kuarnya dik irfan, so KIV jelah nama2 itu...huhuhu...

ari ni hari ketiga mereka di taska...so far oklah...cuma si kakak tu cengeng sangat...kalu teringat cekgu dia kata mulalah meleleh air mata...ikut perangai sapelah agaknya ek..cengeng...huhuhu...si adik???aku nengok ok jek dia...cam biasa...cuma masa anto jelah nangis jap...beselah anak manja ibu ni memang...asiklah nak melekap ngan ibu jek 24 jam...kalu dia sedar dari tido nangis² abhi tepuk jangan haraplah dia mau...mau melenting lagi adalah...macam² hal la kan...

so, layan jelah gambar dua beradik ni pagi semalam punya hal...ni dah bersiap² nak anto p taska...si adik kemain lagi, siap pakai beg dah...
nengok kakak tu...tercekik adik dia wat gitu...ishhh

adik yang terlebih eksaited...tak tau apa motip dia...

mereka berdua lagi...time sayang leh ar amik gambar loving² gini..cuba nengok time gaduh...omak aihhh...

owhh dah abis gambar si anak...buh gambar si mak la plak..nak dijadikan citer aku pakai shawl baru ari ni...kaler pepel gitu...

ekseli shawl ni ada seorang sahabat yang sudi memberinya kepada aku...wahh...aku ingatkan dia memain...rupanya amik ko..sekali 5 helai shawl dia kasi kat aku...mekasih la wahai sahabat...maaf, nama terpaksa diresiakan untuk tujuan keselamatan...

ha amacam???ok tak mel...opss...terlepas gak nama beliau...gigih aku snap gambar sendiri ni tuk tatapan ko tau...huhuhu... 

notadijariku: plan sabtu or ahad ni nak bawa anak² mandi manda kat warisan rimba...ada nak join tak???eh, lupa lak nak tanya hubby...jadi ke tak ni???:P

23 comments

Wednesday, May 05, 2010 11:52:00 AM

uiikkk... spare nama lelaki tak dak? kot2 lepas ni lelaki lagi...

Wednesday, May 05, 2010 11:55:00 AM

@ejaMaria
kak...yang nama lelaki lum fikir lagi...tapi insyaAllah akan kekalka nama NASR tu...:p

Wednesday, May 05, 2010 12:01:00 PM

patut bau kedai masa jumpa tadi..hehe jgn mara na.. lawo shawl tu.. huhuhu

ok la tu anak2 dah suka kat taska baru.. omak ni leh la senyum lebar kot!

Wednesday, May 05, 2010 12:04:00 PM

@MrS. F!zA@Mama Darwisy
shawl yang lawo or akak yang lawo??baik ko ngaku cepat...hahaha

Wednesday, May 05, 2010 12:13:00 PM

wah beh nama anak2 tuh..t kot aku terbunting tlg ye cari nama utk anak2 aku lak ehh??

wei.. nk tgk lagi shawl yg lg 4 lai tuh.. cantik weh.. pandai mel pilih..
mel... mintak selai...

Wednesday, May 05, 2010 12:18:00 PM

@ayang

erkkk...aku kena pakai keempat2 ke weii...biar betul ko ni...ishhh

Wednesday, May 05, 2010 12:28:00 PM

canteeeek.. heheh. dalam 5 tu warna pepel ni lah yang paling feberet aku. and aku gumbira bila tengok ko pakai.. sangat2 sesuai..

ayang - ko nak gak ke? hehehe ..tapi aku tak pernah pun tengok ko pakai shawl??? jeng jeng jeng

Wednesday, May 05, 2010 12:35:00 PM

hikhik..comel anak2..nmpk ok jer tu, bersedia nk ke taska! ^_^

*cantik shawl..n tuannye..sesuai pakai kan..kalo kita,,hehe..buruk beno ghupe..bolat muka! hehe..

Wednesday, May 05, 2010 12:36:00 PM

hadoi....cantik sungguh isteri2 aku neh...tetiba bernafsu palk neh...

Wednesday, May 05, 2010 12:49:00 PM

santekkkk beno name spare tu.... secanteeeek shawwwlllll.... weeee~

Wednesday, May 05, 2010 12:51:00 PM

@Mrs. Hakim
adalah mel...ko yang tak pasan kut...yang, cuba ko tunjuk kat mel ni

Wednesday, May 05, 2010 12:52:00 PM

@mamalieyna
hai mamalieyna...
aler kita pun main taram jek pakai ni...muka kita pon bolat...

Wednesday, May 05, 2010 12:52:00 PM

@.:are_race:.
uikss...napsu apa plak ni???haihh...

Wednesday, May 05, 2010 12:53:00 PM

@~anna
huhuhu...betul...betul...betul...

Wednesday, May 05, 2010 12:56:00 PM

napsu bila tgk isteri2 pakai lelawa...huhuhu..sesilap boleh x pg keje..ahakss..

Wednesday, May 05, 2010 2:15:00 PM

mel, xde la saje jek.. ada gak tp xberapa suke pakai n xreti pakai.. pakai2 jek sampai opis mula kepala serabut hehe..

Wednesday, May 05, 2010 2:16:00 PM

aris..kirenye aku dh tau dah.. kot izan amik el..aku tau dah.. kompom ko dilanda napsu hahaha

Wednesday, May 05, 2010 2:19:00 PM

mana adik punya baju garfield..octopus x comelllllllllllllll

Wednesday, May 05, 2010 2:28:00 PM

@sevunation
eh cumel pe...cam ibu dia kan...kan

Thursday, May 06, 2010 12:04:00 PM

hamra tuh cam buah amra skit kan izan..hehe tp sedap la dua2 nama tuh..tkpa zan next round lak nnti..aku tak leh tgk la budak tembon debok irfan nih..hg wak mai lekaih kt umah aku..aku nak uli2 dier..geram aih..

wey izan..lawa la shawl hg tuh..mel..hg takmau hadiah kt aku satu ka..hehhe..hari nih pun aku pakai shawl gak..yg dihadiahkan oleh bos aku..tq bos..

Thursday, May 06, 2010 12:11:00 PM

@.:fyzz:.
jot...tunggu raya la aku balik p sana...hang jangan lupa kemas bilik tetamu tuk kami...kami ingat nak p tidoq umah hang ja nanti...malas ar nak ulang alik...buleh gitu???

Thursday, May 06, 2010 9:10:00 PM

suka nengok izan nie pakai shawl..aku ni lar tak reti2 pakai..padahal ada jea...

wei..warisan rimba tue kat ner..

Saturday, May 08, 2010 10:06:00 AM

salam ziarah...salam perkenalan....comei adik2 kat atas tu....

Post a Comment