Sunday, May 2, 2010

Esok Adalah Hari Pertama Buat Mereka Berdua...

esok keje...keje...keje...huwaa...malasnya nak keje...kalulah dapat dok umah bersenang lenang kan beh...tapi dok umah pun mana dapat senang lenang bagai...kena gak wat keje...bis camner tu...hurmm...
saat aku sedang menaip ni, adalah saat aku sedang menidurkan mereka berdua...bukan pe, esok adalah hari pertama mereka di taska baru...aku harap sangat agar mereka berdua dapat sesuaikan diri dengan keadaan di tempat baru....ye ar, sejak mereka lahir lagi, ini adalah kali pertama aku menukar taska lain...kalu ikutkan aku mang takmo berganjak, tapi tulah kan...korang pun tau sebab pe...takpelah, hijrah kan bagus...

aku ingat stat bulan mei ni aku nak masuk keje WP2 tapi nengoklah camner...sebab dari dulu sampai kini aku tak pernah tukar waktu keje ni...bukan per, risolah sesaknya bertambah bila aku tukar waktu keje ni...ye ar, sedangkan aku sampai umah lebih kurang kul 4:45 setiap hari sebelum ni pun parking kat umah aku ni hampir penuh, nikan pula lebih dari jam 5...camner tu...kena ar aku pikirkan dulu camner...kita try test esok...kalu sempat, maknanya tak perlulah aku menukar waktu kerja aku...still setia ngan waktu keje yang lama...7:30 pagi hingga 4:30 petang...oklah tu kan...

aku rasa tak baper nak sehat ar...tetiba paler jadi pusing...ingus lak asiklah meleleh...tekak sakit...itu petanda aku selesema kut...tapi tulah, asiklah bersin sampai nak tercabut anak tekak aku ni...sakit wooo...

klah, nak tumpukan perhatian pada anak2 yang dari tadi dok layan mata...tapinya tak tido2 juga....susu dah berbotol abis...haiyaaa....anak owhh anak...

notadijariku: ari ni dah 2 aribulan...maknanya lagi 5 harilah besday si kakak...hurmm...tak lama lagi tu...