Friday, May 14, 2010

.:Fuhh..Panas...Panas!!!:.

fuyoo...memang panas kat luar sana tu...ekseli aku baru balik dari hentian kajang tu...ada urusan nak matikan setem kat lembaga hasil dalam situ...pastu menyinggah kat sana sini...ni baru pulang ke pangkal jalan...ate orang gomen kan...hahaha...pang disitu..masa aku nak kuar tadi, aku nengok banyak tul khemah yang baru ujud...ni ha, dak opis aku pun ada yang cuti ari ni sebab dia ada bukak gerai niaga tuk esok...tapi ari ni dah stat niaga dah...hehehe...

korang bayangkan lah, sesaknya view kat putrajaya ni...huhuhu...terutama kat opis aku ni...tu trak rtm tuk siaran luar saja dah parking separuh jalan...huwaa...agak aku memang kete² persendirian tak dibenarkan langsung berada kat sini tuk 2-3 hari ni...hurmm...nampak esok memang kena merempit la 4 beranak...hahaha...

ok, nilah antara apa yang akan berlaku esok...ni gambar yang aku snap dari bilik bos aku...

nilah padang yang seciput itu...

eh yang ni pung sama...

owhh nilah motornya...scrambler ke apa ni ek???

eh, bukan ni jek tau...banyak lagi yang terdapat kat sini...tak larat la aku nak p snap...pe kata korang datang beramai²...hehehe...tapi jangan lupa baca arahan yang berada di setiap jalan...terutama kat mana tempat parking yang dibenarkan...terima kasih...

4 comments

Friday, May 14, 2010 12:06:00 PM

ahahahaaaaa... ko ni kak.. ayat sentap plak.. bestnye .. tumpang umah kak, bak gi jugaaaakkk.. uwaaaa...

Friday, May 14, 2010 12:22:00 PM

huhu....takleh join.....huhu...

panas nih..

Friday, May 14, 2010 12:45:00 PM

ingat kan pae la yg panas tadikk..hehe

Friday, May 14, 2010 12:55:00 PM

.:anna:.
beselah weii...ari2 tersentap maa...

.:siti:.
takpe, lain tahun siti leh join lagi...


.:ena:.
heheheh...cuaca yang sangat panas...:p

Post a Comment