Sunday, May 9, 2010

..:Happy Mothers Day To Me And My Beloved Mom:..

owhhh ari ni ari ibu...saya kan ibu, patutlah saya bangun awal dari biasa...sempat jugak saya online awal pagi ni...motip?hari ni banyak keje yang perlu saya setelkan dan bereskan dengan kadar segera...sebab?saya mau bersenang lenang di petang hari ini...bleh ker???takut seme keje mengheret saya hingga ke malam...huhuhu...ari ni hubby kata di main bola kat cyberjaya dari pagi sampai petang...ok gak tu, dia ada dirumah pun, saya jugak yang membereskan seme keje...nengok kan, tak aci sungguh disitu...si suami bleh main bola manakala si isteri akan bertungkus lumus melunaskan semua pekerjaan...aghhhh...ini tidak adil...hahaha...

ari ni tahun ni, merupakan kali ketiga saya menyambut hari ibu sebagai seorang ibu kepada 2 orang cahayamata...perasaan?tah takde perasaan, sama cam tahun2 dulu...no wish, no gift no semenyalah...tak pelah, ku tak kisah...yang paling saya kesah adalah keje2 umah yang tak siap2 lagi...letih ar...tiap hari cuti tak pernahnya leh rehatkan diri sendiri...ada jek keje nak buat...letih tul la...seme keje itu takkan abis selagi perginya tak kembali...selagi mata ni lum tertutup rapat serapatnya...hurrmmm...kata tanggung dan jawab kan...

oklah, sebelum saya mengundur diri, izinkan saya mengucapkan selamat hari ibu buat diri sendiri...(behnya kalu ari ni dapat bersenang lenang, kuar makan tanpa melakukan sebarang pekerjaan...mimpilah ko izannn weeiii...)dan selamat hari ibu buat ma tersayang PUAN HANISAH DERAMAN yang berada di kampung dengan ucapan...love you always...moga ma sentiasa diberi kesihatan yang baik hendaknya....

15 comments

Sunday, May 09, 2010 7:54:00 AM

selamat hari ibu, iz-ann....

psstt...husband bagi hadiah apa? hehehe....

Sunday, May 09, 2010 10:42:00 AM

MEkasih abang eQ...ucapan pertama yang saya terima di hari ibu ini???

asben tak kasi apa pun..dia dah kasi kasih sayang dia...

ni dia p main bola kat cyberjaya dari pagi sampai ke petang...dok umah jelah kami tiga beranak..sob...sob...

Sunday, May 09, 2010 11:01:00 AM

happy mothers day kak izan....moga sentiasa dipnjgkn umur,dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yg baik selalu n berada dibawah lindunganNya..Ameen

Sunday, May 09, 2010 11:24:00 AM

selamat hari ibu....
semoga bertambah2 lagi..ehehehe

Sunday, May 09, 2010 12:17:00 PM

nanti anak2 dah besar ada ler tu sambutannya :)



Latest: Santai Ahad: Mandarin Oriental

Hot!: Ciri Wanita Idaman Lelaki

Sunday, May 09, 2010 12:25:00 PM

Selamat Hari Ibu Izan..

same la kite dok umah je.. cam weekend yg sblmnya juge.. hoho..

Sunday, May 09, 2010 12:33:00 PM

selamat hari ibu jugak.. =D

Sunday, May 09, 2010 2:00:00 PM

Izan...selamat hari ibu..moga hg menjadi ibu yg cemerlang di semua arena...dn sentiasa ceria..HAPPY MOTHER'S DAY

Sunday, May 09, 2010 2:17:00 PM

@~anna
mekasih anna...

Sunday, May 09, 2010 2:18:00 PM

@~aSHa~
selamat hari mama gak kat ko...bertambah apa ni weii...rezeki turun dari langit ek??

Sunday, May 09, 2010 2:19:00 PM

@~aSHa~
selamat hari mama gak kat ko...bertambah apa ni weii...rezeki turun dari langit ek??

Sunday, May 09, 2010 2:19:00 PM

@Kapten
owhhh lambat lagi la kapten saya kena tunggu..masa tu saya idup lagi ke idak...sob...sob...

Sunday, May 09, 2010 2:20:00 PM

@Ena
uhukss...moh la jejalan ke rumah ena...ada kawan leh borak2...takdelah rasa bosan sangat...huhu

Sunday, May 09, 2010 2:21:00 PM

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥
terima kasih...

Sunday, May 09, 2010 2:21:00 PM

@.:fyzz:.
mekasih jot...hepi mothers day buat hang jugak...

Post a Comment