Saturday, May 8, 2010

Hati Menangis Tak Siapa Yang Tahu???

hurmm...malam minggu yang mendamaikan...tapi hati aku sayu...sayu sesangat...apa kes aku jadi sayu ni ek...nak kata abang eQ tak datang singgah, ada tu, siap suh ada makan2 lagi...hahaha...tah la, tapi aku mang sayu la...tatkala aku menulis ni, air mata merembes keluar...macam2 rasa yang aku alami skang...tah la, mungkin penangan monolog dalaman aku kut...hurmm

yang pasti, aku teringin p down town, up town...lamanya tak p sana....ishhh....

notadijariku: hakikatnya, hatiku menangis, tak siapa tahu...bertabahlah wahai hati...

12 comments

Saturday, May 08, 2010 10:47:00 PM

Ajak la abhi pegi weh.. Jgn nanges dlm ati.. Nanti kena radang paru2..

Saturday, May 08, 2010 10:57:00 PM

kenapa ni cik izan?

Saturday, May 08, 2010 11:03:00 PM

ni knp plaks dok sayu semacam je nie ibu hni...dah jadi ker korang g mandi manda tadi...

Saturday, May 08, 2010 11:37:00 PM

adddoooyyyaaaiii.. hanya wanita memahami wanita(pinjam ayat kotex)

kak izan, bagus nye kalo sume suami2 faham perasaan kite...pujuk la hati kite sesekali... bantu kite sesekali...

fahamilah hati seorg isteri duhai suami2....

Saturday, May 08, 2010 11:45:00 PM

alahai..

awat la wahai hati.. kenapa bermonolog sendiri.. berterus terang kan bagus!..hati tak sakit.. mesti lebih tenang.. so, luahkan lah pd nya yg buatkan hati jadi tak tenteram tu izan.. jgn dibiarkan! bahaye tu..

tapi kalau bisa menanges, nanges la sepuas2 nya

Selamat Hari Ibu ye Izan!

^_^

Sunday, May 09, 2010 12:19:00 PM

laa... apsal ni sedih2... jgn la nanges... nnt aku nanges gak... aku nanges psl oven aku rosak mlm td... waaaa

Sunday, May 09, 2010 2:59:00 PM

@Whoopz

huhu...ni sakit hati sam...:P

Sunday, May 09, 2010 2:59:00 PM

@Umi Nuha
biasalah, bila rasa jauh hati ginilah...huhuhu

Sunday, May 09, 2010 3:00:00 PM

@Mama AqiL
tak jadilah...abhi dia bangun lewat..ilang ar mud aku dah...hahaha...

Sunday, May 09, 2010 3:01:00 PM

@~anna
masalahnya tak baper nak paham, tu yang tak paham2 tu...

Sunday, May 09, 2010 3:01:00 PM

@Ena
nangis lam sendu jelah ena...selamat hari ibu ena..

Sunday, May 09, 2010 3:02:00 PM

@ejaMaria
tak nangis aih...sakit hati jek...

Post a Comment