Thursday, May 27, 2010

.:Jangan Biarkan Aku Pulak Membebel:.

salam semua...selamat malam...aku bersiaran langsung dari Guar Perahu, Bukit Mertajam Pulau Pinang...banyak menda nak citer ni, tapii...tunggu dululah...biarkan orang lain dulu bercerita...

eh lupa lak..kepada my new follower, thanks a lot sebab sudi singgah blog picisan dan murahan aku ni...terasa diri begitu berharga....walaupun aku masih tak pat nak lawan follower hanis zalikha atau sally, tapi aku bangga, sebab aku berblog bukan kerana nama...kerana aku rasa diriku berharga...erkk...apa yang aku nak bitau sebenarnya ni kan...

pepun thank a lot...ada masa nanti, aku akan terjah ke blog korang plak...no hal la...kunjung mengunjung amalan yang mulia per...:P

notadijariku: hellioz...gwa tabik sama lu...lu memang lantang...lu memang berani...gwa dah cam takut2 ni...hati cam nak jadi tisu dah ni..hahaha...gwa ada anak anak...nanti kalu gwa tido lokap camner ngan anak2 gwa...huwaaa...takutnyaaaa...

5 comments

Thursday, May 27, 2010 9:12:00 PM

anak ko kasik Jlove jaga.

weee

Thursday, May 27, 2010 9:22:00 PM

.:wanie:.
erkk...jlove???aku takut dia child abuse kan anak anak aku ni weii...takmo takmo...ada calon lain tak...hehehe...

Thursday, May 27, 2010 9:45:00 PM

niat kita mula2 dulu berblog bukan nak nama kan?

sbb tanak putus kawan...dari forum kita pindah ke fotopages bersama2 pindah ke blogspot jugak..

kita bersama2 kan...bukan kerana nama...tepattttttttttttttt

Thursday, May 27, 2010 9:47:00 PM

.:asha:.
sha, itu dulu...manusia dah berubah...zaman pun dah canggih..so kita semua kena pesongkan niat memasing...kena cipta nama ni agar dikenali...heheh...

tapi tulah, weiii ko dah abis khatam ke lum???

Friday, May 28, 2010 2:24:00 AM

erk?

ape yang gwa dah buat?
gwa cume blogger picisan yang suka mencarut je....

gyahahahahahahahah~

Post a Comment