Wednesday, May 12, 2010

.:Jangan Salah Faham Ye:.

hurmm...berikutan entry aku pasal header blog yang berwajah baru...aku menerima banyak maklum balas...tak kurang ada yang suh aku design header tuk blog mereka...owhhh tidak...maaf ye kengkawan...ekseli aku pun tak pandai nak design header ni bagai...walaupun nampak cam mudah...tapi idaklah aku pandai...pendek kata idaklah aku kreatif ngan seme tu...so tuk tidak menghampakan meke² yang bertanya...apa kata korang cari penyelesaian sendiri kat SINI...

terima kasih banyak² pada aiz yang banyak membantu aku dari segi tutorial blog terutamanya...dan terima kasih pada beliau jugak atas design header yang cantik itu...aku suka dengan kerja beliau...hehehe...

pendek kata, cam gini barulah semangat...ha, kat blog aiz ni gak korang bleh dapat tutorial camner nak perkemaskan blog memasing...yelah, aku pasti banyak blog yang penuh dengan widget² yang kekadang tu tak berfungsi dan memberatkan blog...so aku rasa baik korang ceduk ilmu serba sedikit cara nak perkemaskan blog kat situ...selamat menjelajah ye kengkawan...eh jap, nak culik gadis² genit sebagai penyambut blog pun buleh...kan aiz kan...

notadijariku: aiz, pasni sure trafik sesak sebab ramai pengunjung ke blog aiz yang cumel itu..hehehe

17 comments

Wednesday, May 12, 2010 10:22:00 AM

sudah tukarka?baru nampak lawo cikit.. td tu cerah sgt.. suka la!!

Wednesday, May 12, 2010 10:22:00 AM

tak kira! aku nk ko yg buat hahahaa

mmg comel blog aiz tu hehe

Wednesday, May 12, 2010 10:28:00 AM

.:afne:.
maaflah weii...memang tak dapat aku nak nolong...aku bukan kretip pung...


.:fiza:.
hehehe...yolah...semenya demi ko dik...:P

Wednesday, May 12, 2010 10:40:00 AM

cantek... warna backdrop pink ni pun cantek...
suke la... ni nak blaja... menukar-nukar nih...

Wednesday, May 12, 2010 10:42:00 AM

.:kak ejaMaria:.
silalah belajar...terus ke blog beliau...banyak tutor pasal blog yang kita pinggirkan...hehehe...kata nak jadi blogger tegar...

Wednesday, May 12, 2010 10:44:00 AM

nak g jengok ah sana..mesti byk tip best ni! ^_^

Wednesday, May 12, 2010 10:46:00 AM

.:mamalieyna:.
p la jenguk sekarang...memang banyak tips2 yang berguna buat blogger cam kita ni...aihhh...

Wednesday, May 12, 2010 10:46:00 AM

lawo2,kdgkan klu kite jln2 blog org nih ade yg tenangg je kite tgk..ade yg serabut trus mls nk bace,hahahah

Wednesday, May 12, 2010 10:51:00 AM

.:zetty:.
aku sokong ko 100%...kekadang ada blog yang aku p, punyalah serabut...sampaikan tulisan pun tak nampak...tu yang buatkan jadi malas nak baca...pastu widget2 pun macam2...seme nak letak...hehehe

Wednesday, May 12, 2010 11:05:00 AM

yeayy..nk g sane nk tgk mesti best..tq

Wednesday, May 12, 2010 11:23:00 AM

ha header yg ni baru nampak ori gigi tu..

ye aku sedor blog aku serabai, siap sms2 lagi.......
blog aku kan dlm pembikinan..ko nak buatkan pun boleh....

Wednesday, May 12, 2010 11:27:00 AM

.:asha:.
hahaha...ko kena tukar imej sikit...barulah mengancam...kata nak kaya kan...oit, aku sms sebab ko kan dah out ym dari ko nyer skt...patutnya dah leh masuk balik tu sebab dah dapat APC kan...ke nak dapatkan sampai 5 tahun berturut2 weii...hehehe..

Wednesday, May 12, 2010 11:33:00 AM

tui kata jidah..gigi dh kembali spt sedia kala..
ala izan..ilmu harus la dikongsi..hg patut tlg aku yg skit blur nih...heheheh..

Wednesday, May 12, 2010 11:43:00 AM

.:fyzz:.
aler aku nak kongsila ni...tu aku suh hang klik ke blog si aiz tu..hahaha

Wednesday, May 12, 2010 12:06:00 PM

hehehe..brulah nmpak i neh hensem..macam adik irfan...hahaha...kalu macam ni nk kena upgrad lappy ngan brokband sekali ker???

Wednesday, May 12, 2010 2:37:00 PM

Iz-ann, cantik tersusun, mak jelous noks. Comment box pon cantik, senang nak baca komen² tu. Nak jugak lah.

Wednesday, May 12, 2010 2:45:00 PM

.:are race:.
erkkk...pernyataan yang tak dpat disangkalkah itu???

.:fiza:.
nyah jangan ar jeles...nyah pun leh wat cecantik cam mak...hehehe...

Post a Comment