Wednesday, May 19, 2010

.:Korang Sanggup Cuba Tak:.

huhuhu...pagi...ada yang muntah ijo ngan entry pepagi aku tu...so aku kena cecepat hapdet entry baru ni...ahad lepas aku ada terbaca dalam metro sal citer ni...erkk...tak tau nak komen camner...irfan masih menyusu badan...tapi aku tak sanggup cuba lagi susu IBU tuk buat kuih...tak sanggup weii...kalu susu ibu aku campur ngan susu formula tu selalu ar...hurmm...korang lak camner...

ni artikel lam metro yangn aku maksudkan itu...

ok, ni artikel penuh...

nengok tu, si pembuat kuih siap rasa lagi kuih yang dicampur dengan susu sendiri....

ha, korang lak camner...sanggup???hurmm...tepuk dada, try tanya selera...:p

notadijariku: NOWA aka missgeli...ko sanggup tak???

33 comments

Wednesday, May 19, 2010 9:39:00 AM

ceeeeehhh... geli aku... dah la kang ade org lain lak mkn... gilerrr omputih niiihhh

Wednesday, May 19, 2010 9:43:00 AM

tepuk dada kang terpacut susu..alalalalallalalal

Wednesday, May 19, 2010 9:45:00 AM

.:anna:.
ko yang geli...pembuat kuih tu ok jek...ishh ko ni...lum cuba lum tau ok...

Wednesday, May 19, 2010 9:48:00 AM

.:asha:.
erkk...tu nora tu...dia rileks jek...mana ada terpancut...kemas dan mantap...hahaha

Wednesday, May 19, 2010 9:50:00 AM

ya allah..pengsan baca article...giler kengtang tu la..hahahahha

Wednesday, May 19, 2010 9:52:00 AM

.:elyies:.
ermm...omputih...takde ajaran...gitulah...oitt..pengsan di tempat keje ek???huhuhu

Wednesday, May 19, 2010 9:54:00 AM

wei...biar betoi.. tumpah setitik pon sadis ni nat wat kueh..kang tak habis makan kang! hehe

Wednesday, May 19, 2010 9:54:00 AM

hahahha

kalau dia tak bagitau, aku makan

kalau dia bagitau confirm loya seminggu

Wednesday, May 19, 2010 10:00:00 AM

.:wanie:.
wah wah...dah pandai ko loya ek...dulu ko gak netek susu ibu ko...hehehe...giler ar...komeng ko buat haku gelak guling2 ni...ampeh tul...

.:fiza:.
ha, kenalah cuba ni...suh darwisy jek makan...:P

Wednesday, May 19, 2010 10:06:00 AM

entah la wei...laki ai ckp susu ibu manis..tapi ai geli nak rasa..

dah tu wat kuih, sape nak makan tu?

Wednesday, May 19, 2010 10:11:00 AM

.:cikgeli:.
erkkk manis...ni laki ko kongsi ngan si tecit ek...hehehe...lor, dia wat kuih tuk dijual la...orang la makan...hahaha

Wednesday, May 19, 2010 10:11:00 AM

contoh kueh?

Wednesday, May 19, 2010 10:13:00 AM

salam..
tinggal jejak kat sini.. amber bdak baru blajo hihihi..

Wednesday, May 19, 2010 10:18:00 AM

hahaha..tak sampai lagis eru sampai nak buat kuih..hehehe

Wednesday, May 19, 2010 10:20:00 AM

erk?? x sanggup!

Wednesday, May 19, 2010 10:22:00 AM

takleh tahan baca komen asha hahahaaaaaa

Wednesday, May 19, 2010 10:35:00 AM

.:mrs K:.
erkk idaklah ku tau kuih apa wei...kuih omputih la kut...

.:me:.
salam sesalam...silalah

.:siti:.
harap2 seru tu tak sampai la bebila...hehehe

.:shifa:.
hang tak sanggup...ai pun tak sanggup weii...

.:afne:.
hahaha...try ko wat gitu...terpancut tak???

Wednesday, May 19, 2010 10:39:00 AM

eih ko nape pepagi ni duk citer benda yg meloyakan tekak aku? hahhahaha ayat tk pueh hati ni..

ermmm kalo aku buat kuih guna susu aku, mesti hadif kata "dap.. dap.."

tp tidak bg aku la...hahahahahahha

Wednesday, May 19, 2010 10:52:00 AM

loh siap jual lg. sanggup ke nk minum susu dari tetek org tersebut? TAK SANGGUP aku weh. ai x penah rase susu ibu diri sendiri camne. isshh

Wednesday, May 19, 2010 10:59:00 AM

.:delima:.
tu kata adif weii...kata bapak adif apa lak...hahaha...

.:noj:.
jangan kata ko, aku pun tak pernah rasa...laki nora jek yang pernah rasa...hehehe

Wednesday, May 19, 2010 10:59:00 AM

erkkkkk.... xsggup laaa...
omputih ni mcm2 laaa

Wednesday, May 19, 2010 11:22:00 AM

ish..msti susu pmpuan tu byk gile smpai leh wat kuih kan..tgk bdnla kan.hehehehe..ntah ek..tak taula sggup ke tak..aku ni susu tpung ank aku tu pun aku tak berani nak rs..ni kan susu aku sndri..tak pnh rs pun wei..huhuhu..

Wednesday, May 19, 2010 11:26:00 AM

.:SiTi:.
hehehe...ramai yang tak sanggup dari yang sanggup ni...hehehe...

.:lia:.
jangan kata ko...aku pun sama weii...

Wednesday, May 19, 2010 12:26:00 PM

rr aku penah tgk rancangan cam gini la.. buat dadih kot dgn susu ibu.. hehehe geli pun ada gak.. tapi sejak dr rancangan tu la baru aku tau mengapa susu ibu xleh jd beku.. ooo gope gopenye susu ibu takde protein cam susu lembu. rr patut la... bg bb yg alah pd protein harus cam kna enzima bagai sbb susu lembu kan penuh protein patut la suh minum susu soya kan...

kesimpulannyer aku bule jadi muntah pelangi la dh beso2 gini minum susu tah ibu sapa2 tah kan..

Wednesday, May 19, 2010 12:46:00 PM

.:ayang:.
sebelum ko muntah minum susu ibu orang lain, try minum susu sendiri dulu...nak nengok muntah ke idak...hehehe

Wednesday, May 19, 2010 1:12:00 PM

huishhh..hri tu pon ad bc gak sal artikel ni..geli kot...wekk wekkk ;(((

Wednesday, May 19, 2010 1:16:00 PM

.:sugar2 kapas:.
maunya tak geli...akak pun tak sanggup...suh anak jelah yang minum...hehehe...tu memang rezeki dia...:p

Wednesday, May 19, 2010 1:21:00 PM

oih... gilo... abis sape makan sampai kenyang jadi anak susuan dier la?

Wednesday, May 19, 2010 1:23:00 PM

.:kak maria:.
ye kut kak...tah la, saya pun kurang pasti tentang ini...

Wednesday, May 19, 2010 1:51:00 PM

ish...giler..kalau suami orang lain termakan kuih tu macam mana? kira anak susuan kita jugak ker..aiyarkksss..banyak giler..geli aku zan..

Wednesday, May 19, 2010 1:58:00 PM

.:emie:.
tettt...tiada jawapan disitu...hehehe

Wednesday, May 19, 2010 2:18:00 PM

Mesti sedap kan kuih tu, yerlah, susuibu kan lemak berkrim...ahaks...tapi mak tak sanggup lah noks.

Wednesday, May 19, 2010 4:24:00 PM

eii..xsanggup aku..nanti ramai yg jadi anak susuan kang :-p

Post a Comment