Monday, May 10, 2010

.:L.A.P.A.R:.

sius la, aku lapo giler ni...tapi rasa cam malas lak nak turun ke kafe bawah ni...skang baru jam 10 lebih...turun skang pun bukan ada apa pun...sius la lapo ni...dari malam tadi tak makan...petang semalam aku hanya wat lempeng cicah susu...ni seme gara2 status noj kat fesbuk dia ni...buat aku kepingin jek...tu yang aku gagah buat gak...nak wat penkek tak pandai...so buat lempeng jelah...

cepatlah tengahari...bleh aku turun kafe bawah...leh cari sesuap nasi wat brunch kan...kan jimat disitu...hehehe...oklah, aku nak cari apa2 tuk alas perut ni...

tetiba terjumpa gambar ni...aku admit la, dari dulu lagi minah ni memang kurus...hurmmm....


notadijariku: lapar tahap gaban laut dah ni...harus p makan sekarang...

8 comments

Monday, May 10, 2010 10:25:00 AM

ahahahaaaa... pelisssss la kak noj.. pic 1st..napee posing gituuu...mengoms~

Monday, May 10, 2010 10:35:00 AM

Jgn tahan2 kalo lapo tahap gaban ni, kang bertukar jg gaban betoi lak..hikhik.. :p

Monday, May 10, 2010 10:40:00 AM

siapa die?scary je tgk..ehee..gurau2..

aku pon lapar gak..baru komplen2 psplp kek ko td..ni da kuar entry lapar..mcm tau2 je..uhuhu

Monday, May 10, 2010 10:52:00 AM

hahah... tajuk LAPAR.. pic nojah yg slim itu..

tandanya izan kna tahan lapar demi mendapatkan body yg slim.. huhu

**jgn marah nojah.. hehe keep slim.. aku pun harus sll tgk pic ko ni dikala lapar..

Monday, May 10, 2010 11:00:00 AM

oooh,aku klu lapor lajuu je g cafe,xpedulik dah,hahaha

Monday, May 10, 2010 12:26:00 PM

hehehe...korang ni...memang lapo pun tadi...tapi skang udah kenyang..

Monday, May 10, 2010 1:02:00 PM

ceh apekah gambo ku disini. carik la gambo yg senyum dan senonoh sket weh. hampeh

Monday, May 10, 2010 2:48:00 PM

apa kena mengena gambo dgn gambo noj ni..ko lapo ke dia ke? ehheee

Post a Comment