Wednesday, May 5, 2010

Layan Tag Jap Ar....Serabutkan Kepala Sendiri...

ermmm...sedang aku enak mengunyah kerepak sedap ni, tetiba dapat meseh dari anna...suh amik tag kat blog dia...ishhh gemar tul dia tag aku ek...baiklah, aku pun cam rajin2 ni...baik aku sudahkan...

kali ni tag pasal ABC...huhuhu...giler panjang tag kali ni...buat aku mikir tak abis...kira cam thriller gak ar...pecah paler otak dok mikir...

so nilah jawapan aku...

A
Aku budak comot

B
Budak comot itu adalah aku

C
Comot sangatkah aku

D
Dah itu nama samaran aku...

E
Eii...tak faham tul la, apa kena mengena comot ngan aku

F
Fuhh...sungguh2 aku tak faham

G
Gajah pun tak comot cam aku

H
Harris, Hanan dan Hadif pun sama...derang comel

I
Itu dah semestinya kan

J
Jap...jap...apa kes aku citer sal comot ni??

K
Ke aku memang comot???

L
Lor???korang pun tak tau...

M
Manalah korang nak tau , kalu korang pun tak kenal aku...

N
Nak...nak, meke yang baru masuk ke blog aku ni

O
Owhhh...pelik tul ni

P
Pakcik umah sebelah anak dia pun tak comot cam aku tau...

Q
Que haidar nama anak dia...

R
Rasanya korang seme kenal kut...

S
Suami si linda jasmin tu...

T
Tak kenal??takpelah...janji linda tu cung...

U
Untung si Que dapat bini cantik

V
Vee shanti bini eizlan pun cantik gak...

W
Wow...derang berdua memang cantik..

X
XYZ la cantik...bukan takat abc...

Y
Yang aku tau, apa aku melalut ni...

Z
Zzzzz...layan tido lagi baik...haiyaa...

sekian, aku malas nak tag sesapa...sebab aku tau, mesti takde yang sudi nak buat...giler thriller...hahaha...bleh gitu???

4 comments

Wednesday, May 05, 2010 1:44:00 PM

ahahahaaaa.. mengoms kak izan... tp beh3..

Wednesday, May 05, 2010 1:48:00 PM

@~anna
mengoms menda plak ni...betul la tu...dah ko suh jawab...tak jawab kang kecik ati...hahaha...boleh gitu???

Wednesday, May 05, 2010 3:34:00 PM

kah kah kah..aku rasa hg mcam orang tua yg melatah la izan...lawak2 la hahahah

Wednesday, May 05, 2010 3:42:00 PM

@.:fyzz:.
lor...melatah menda lak jot...betul ar tu...ekeke...

Post a Comment