Saturday, May 22, 2010

.:Malasnya:.

malas sungguh ari ni...perut masih sakit...semalam janji ngan anna nak online sudahnya jam 11 lebih baru online..panas sungguh malam tadi...tak sempat nak nyampuk sana sini line sudah jem...dasar berukBEN...mengang aku...ni aku jadi bertambah semangat nak bela beruk cap lain...voleeyyy???

klah malas nak merepek meraban...sememangnya aku malas ari ni...malas gila2...rasa aku ari ni ari malas sedunia la...voleyy????

notadijariku: ada jemputan besday parti kat umah seorang teman...nak pergi tak nak...nak pergi tak nak...hurmm...nengoklah nanti, tu pun kalu ada kekuatan di dalam diri...arghhh sakitnya perut ni...

10 comments

Saturday, May 22, 2010 10:59:00 AM

ngahahhahaha ~~~
wa pun tetiba dah nyampah ngan berukben! sioot jer. kah3x


((jom layan maria ozawa. ))

weeee ~~~


>>__<<

Saturday, May 22, 2010 11:07:00 AM

sakit makanlah ubat

kalau malas tidooo

Saturday, May 22, 2010 11:13:00 AM

.:frodo:.
hahahaha...gwa nyampah berukBEN cap selkom ni...bikin gwa panas hati jek...

hahaha...ilang akal ka lu ajak gwa yang suci lagi murni ni layan maria ozawa...hahaha...

gwa jadi penonton jelah...bleh???


.:wanie:.
ingat memang nak layan tido..
tapi hang tolong layan budak2 berdua ni boleh...:p

Saturday, May 22, 2010 12:24:00 PM

izan,

bukan broadband jekk.. streamyx pun same.. mencikkkkkk arhhhh!!

Saturday, May 22, 2010 12:25:00 PM

buang jer perut tue...hehehhe

Saturday, May 22, 2010 1:01:00 PM

ape plak nk komen td? lupa la. kang la komen

Saturday, May 22, 2010 2:21:00 PM

berukband sy pon sengal.haishhhhhhhhhhh....

Saturday, May 22, 2010 3:52:00 PM

aku ada belaan beruk baru...cap maxis...kamu jenama apa?

Saturday, May 22, 2010 3:53:00 PM

salam ziarah. :)

tiba-tiba diserang rasa menyampah pada berukben.
hahaha.
padahal dah lama da.

salam ukhwah.

Saturday, May 22, 2010 5:01:00 PM

tu la... ai x bela berukben cap hayam tu.. ai bela cap lain.. ade kelassss... dah smlm, ai tunggu yu tau.. sampai kol 2 pg..

gi lerrr checkkk..

Post a Comment