Sunday, May 2, 2010

Nana Owhh Nana..Apa Ko Beli Tuk Aku Dari Kuching

wahh...tajuk tak bleh blah tu...hehehe...sure tersedak dak nana aka ibu nurul damia amnan tu...wah siap nama penuh si anak...tak bleh blah betul...:p...so nana, aku siap wat entry khas tuk ko ni...apa ko beli tuk aku dari kuching tu...ha dah dua kali aku tanya ni...tak beli apa2???sob...sob...sampai ati ko...dah ler tah bila tah aku akan sampai ke sana tu...lam mimpi pun lum pasti...jeles ok...ye ar, ko baru pes time naik flight, terus terbang ke kuching...memang aku jeles ni...takpe...takpe...aku akan terus pasang angan2 agar satu masa nanti bila aku banyakkkkkkkkkkk uwang, aku akan sampai ke sana jua...hehehe....

so camner ngan percutian ko???sonok???banyak uwang yang ko abiskan???ada tak ko bergambar kat kuching mercu tanda bandar kuching tu???mesti ada kut...kalu idak rugilah...tak pun ko kena p sana tuk kali kedua...hehehe...

sori ek nana aku wat entry khas cam gini...sajelah nak canang kat sini ko dah sampai kuching...aku pun nak p gak weii...bos...ooo bos...bawalah saya ke kuching...leh p hornbill skyways tu...erkkk tetiba jek kan...

klah nana...selamat malam...tak sabar nak tunggu entry ko pasal kuching ni...lalala...

5 comments

Monday, May 03, 2010 8:22:00 AM

oohhhhh..ada2 barang akak da beli dah...besar punyaa...
Tapiiiiiiiiii...tetingal kat airport..len kali je la eh..ni ada lebih2 keychain kuching..meh la dtg amik..

tu pon kalo akak cepat..kalo x nk bg kat org lain ni..ehhehehe

Monday, May 03, 2010 8:23:00 AM

@sevunation

hahaha...mengoms...saper plak akak dalam hal ni weii...

Monday, May 03, 2010 12:22:00 PM

hehehe ko nih...lawak la plak ada entry khas utk aku...meh bagi alamat meh...

Monday, May 03, 2010 1:13:00 PM

@Nana
huhuhu...segan sungguh...aku memain jek weii...

Monday, May 03, 2010 2:41:00 PM

ala meh la...ada lg souvenir lebeh nk bg ni

Post a Comment