Thursday, May 20, 2010

.:New Chair For Double HNI:.

baru ni aku ada beli DUA kerusi tuk mereka berdua...satu kaler pink, satu kaler kuning...mulanya tuk si adik tu nak li yang ben 10...tapi si kakak pun peminat ben 10...tak leh ar...kang dua2 dia nak konker...hehehe..skang seme menda kena beli dua dah...beli satu berebut kang...ate meke berdua dah besar kan...

ni kerusi yang aku maksudkan itu...

 tak nyempat2 memasing ok..

adik yang agak macho disitu...hahaha

ha...dah ada kerusi baru, barulah senang nak buat keje sekolah kan kakak...posing tetap ada...

berlakon jek ni...hehehe

sekian, citer pendek...ni seme autopublish...penulis ada di majlis APC waktu siaran ini ditayangkan...sekian...

14 comments

Thursday, May 20, 2010 9:49:00 AM

waahhh tambah semangat aku nk beli. mmg ada seketol kusi plastik kt rmh. haziq lom pandai ddk la kan tp asik la tolak kusi tu sana sini. sian kan hana pakai meja kopi je. nnti kecek ayah beli set meja kusi baru hehe

Thursday, May 20, 2010 10:16:00 AM

waah comel2x..suka2x..anak2 pun happy nmpknye tu..mamanye tumpg la happy same ye..hehe..

Thursday, May 20, 2010 10:26:00 AM

huh pandai posingg :P

Thursday, May 20, 2010 10:32:00 AM

hehe,sonok 2 badek ni ye,blh stadi same2,hahaha,kt umah aku meja n kusi tesco dah ade, 1 kusi ikea tu dah ade,so xyah beli dahla,klu berebut gak nnt aku kasik kusi mkn tu je hah

Thursday, May 20, 2010 10:41:00 AM

tolong ko jgn ckp kusi ni rege dia RM12.90. aku masih marah lg ni. aritu eca blikan aqeef kusi ni ngan harga RM12.90 je di melaka. manakala aku beli kusi yg sama tuk daryn taun lepas dengan rege RM29.90. dendam lg neh

Thursday, May 20, 2010 10:45:00 AM

hepi sgguh kakak kalo bergambar..

p/s : mu dpt APC ka? jom banje pak rogers.. hehe

Thursday, May 20, 2010 10:45:00 AM

hepi sgguh kakak kalo bergambar..

p/s : mu dpt APC ka? jom banje pak rogers.. hehe

Thursday, May 20, 2010 11:06:00 AM

wohoho kite pun nak beli kerusi tu..tp sbb 20++ rasa cam mahai plak ..kerusi nye kenit jek.

Thursday, May 20, 2010 11:07:00 AM

cekkkcottt..cekkkcottt...tu la bunyi yang kuar dari kusi tu kan kak zan kan...aikal pun dah ada satu..plastik pun tak bukak lagi kak zan...rasa cam nak g beli lagi je..

Thursday, May 20, 2010 11:09:00 AM

cantik kusi tu!!memang tul..kalu dah ada dua anak..semua kena beli dua..kalu tak berebut..

Thursday, May 20, 2010 11:39:00 AM

sronok kan... bila dapat sediakan brg2 utk anak belajar...

Thursday, May 20, 2010 11:39:00 AM

chem pun ada kerusi cam ni. warna merah... kerusi ni berbunyi bila kita bangun dari duduk... bunyi cam kasut budak2 tu...

Thursday, May 20, 2010 12:43:00 PM

.:afne:.
hehehe...kena beli dua wei...satu berebut kang..

.:mamalieyna:.
tulah tu...tapi berebut gak...pening mak nokss..

.:wanie:.
pandai cam ibu dialah...hahaha...ayat takmo blah wiei

.:zetty:.

berebut gak weii...pening aku ni...

.:fiza mak darwisy:.
uikss...mak dapat APC tahun lepas la dek non...dek non lambat kenal mak...hahaha

.:mama fatin:.
tulah tu...tapi kira murah la tu...huhuhu

.:mummy ayu:.
beli dua pun berebut gak...adik suka ngusik...tak pat ar nak nolong

Thursday, May 20, 2010 4:25:00 PM

kot la tahun ni dapat lagik!! hahahaha ate P.A kesayangan.. hehe

Post a Comment