Wednesday, May 26, 2010

.:Piala Dunia Dah Nak Stat Ek Noj:.

semalam aku kena marah dengan jah...sebabnya dua tiga kali aku tanya soklan di atas pada noj...aiyayaya...sampai ati dia marah aku...aku yang kudus ni sekadar bertanya...ate aku bukan peminat bola yang tegar kan...heheh...dia siap hamun aku tau...kata nak bagi jadual perlawanan sekali...sentap ai...hahaha...alamatnya...bila piala dunia dah stat, tv kat umah aku tu akan terpasang sentiasa la...dan akan terjadilah tv nengok tuan...bukan tuan nengok tv...aiyayaya...harap2 bil elekterik tak melambung ok...malam tadi pun berlaku kes yang sama tau...sedo2 aku jam 2 pagi gitu, nengok tv dah abis siaran tapi masih terpasang...tuan dia???dah lena dah....hanyut dibawa mimpi...aiyayaya...hangin ai disitu...

so macam semua???pasukan mana menjadi pilihan...adakah brazil seperti si cilik ini???

atau sekadar memeriahkan suasana...

aku tak tau apa motip hubby beli baju pasukan ni...sungguh² tak paham ni...hahaha...

aku??tido lagii beh...yahooo...malamku akan lena seperti sedia kala...hahaha...

notadijariku :yey, esok cuti...balik kampung...oOoOooo...balik kampung...hati girang...lalala...

11 comments

Wednesday, May 26, 2010 8:16:00 AM

aku masa zaman skola minat brazil gak..gile aa sameee..tp dulu la..

lg 16hari kot w/cup...2 minggu lagi!!!

Wednesday, May 26, 2010 8:19:00 AM

.:sev:.
aku tak tau ar aku minat team mana...cam takde perasaan jek...
eh jap jap...ko nak kata apa yg sama sebeno nya ni...adakah ko nak kata irfan sama cam ko kecik2 dulu...erkk...konpius disitu wei..

Wednesday, May 26, 2010 8:21:00 AM

dlm 10 hari gitu kot nak start.... ayayayyaaiiii... sgt2 x sabar nak berjaga mlm dgn kekanda ai.....

world cup dlu, ai go for german...

tapi skrg sudah ade kekanda.. jadi haruslah mengikut pasukan kekanda...

GO ITALYYYYYYY!!!!!!!!! yeahhhh!!!!!

Wednesday, May 26, 2010 8:23:00 AM

aku jrang tido lena dah skrg ni...byk gangguan...buat aku hangin pagi2..

bil aku plak mmg dah melambung2....mesti rm35 ke atas....sgt tidak puas hati dgn peningkatan tersbut

Wednesday, May 26, 2010 8:24:00 AM

ayat aku x lengkap rupenye..aku pon sokong brazil dulu..same la kan tu

tp aku suspek..abhi nye yg menyarungkan jersi brasil tu ke adik..msti irfan x tau pape

Wednesday, May 26, 2010 8:53:00 AM

.:anna:.
aiyayaya...somi isteri gila bola ni...beh tu bila masa korang nak men bola ni...hahaha...

.:asha:.
bis ar kita weii...tv akan terpasang sampai ke pagi...tuannya???tido diulit mimpi..


.:sev:.
tau tak per...sib baik ko cepat tersedar

Wednesday, May 26, 2010 8:53:00 AM

muahahah tak sabar tunggu jumaat

pegi penang!

aku sokong team yg menang nanti, awal2 ni jgn tanya k hahah

Wednesday, May 26, 2010 8:59:00 AM

.:wanie:.
eh ko pun p penang...jom2 jumpa kat penang...hehehe..btw aku pun cam ko la...sokong team yang menang jek...

Wednesday, May 26, 2010 9:30:00 AM

umah aku dah buang channel sukan...atiku berbunga riang, tp ati laki aku berjiwa lara..

Wednesday, May 26, 2010 9:32:00 AM

.:mamalyna:.
aku pun rasa nak buang channel sukan tula...tapi kalu laki dok melepak kedai mamak semata nak nengok sukan bola ni lagi aku hangin...kat umah takpe...hehehe

Wednesday, May 26, 2010 11:11:00 AM

yela tnye byk2 kali mmg bikin angin je. hahaha.


kakak sara dlu pun pakai jersi brazil ni

Post a Comment