Saturday, May 8, 2010

Sabtu Datang Lagi

hai semua...selamat bercuti...apa kabar korang semua...hurmm...pagi ni blur plak aku ni...tak tau nak masak apa tuk sarapan...hubby lum bangun dari lena yang panjang...walhal tadi dia dah terjaga sebab anak dara dia minta susu...alih2 dia sambung tido balik...haiya...ni bangun2 nengok lam peti tarak apa nak masak...haiyooo bistu nak masak apa ek tuk anak2...pening dok mikir...kena tunggu hubby bangun dulu ar tuk mencari sesuap nasi...hehehe...klah, nak sambung wat keje..plan hari ni kata hubby nak bawa anak2 p mandi kat warisan rimba tu...tapi tak taulah jadi ke dak memandangkan dia masih lena...ermmm...

notadijariku: korang lak apa cite...tak p memana ke...ke dok umah jek???

3 comments

Saturday, May 08, 2010 9:58:00 AM

malang cuti pelik dr org...huhuhu...cuti isnin selasa...sabtu ahad keje...wife tension je...

Saturday, May 08, 2010 10:35:00 AM

dok umah jekkkkkkkkk.... ditinggalkaaannnnn..

Saturday, May 08, 2010 3:31:00 PM

tak kemana2 pun.. dok uamh jekkk cam biasa la..hoho..

best la kalau dapat p warisan rimba tu.. ena pun dah banyak kali cakap kat en hubby.. tp ye la.. dier bz every week.. so, tak tau bile la nak p.. bulan 5 ni jadual dier full.. nan ado lgsung free utk weekend.. sob sob sob..

Post a Comment