Tuesday, May 18, 2010

.:Sakit Kepala Tampal Koyop...Sakit Hati:.

adoi la...dari pagi tadi rasa denyut² paler aku ni...tak tau ar nape..darah tinggi ke aku ni???hurmm...kena p cek ni...sius ar sakit...so ari ni rasa cam tak semangat jek nak berblog...kalu ada pun update tu seme autopublish ye...nan ado siaran langsung...yang ni jek live ni...aku tengah menaip lagi ni...

klah, masa tuk berehat seketika...perut pun lapo jugak ni...nak p mencari sesuap nasi la kejap...

notadijariku: keje melambak...bos lak miting...camner nak berehat ni???

7 comments

Tuesday, May 18, 2010 9:39:00 AM

iskkk... gi lerrrr check... bwk rehat stgh jam..mkn pndol dlu..

Tuesday, May 18, 2010 9:50:00 AM

aku ni sakit perut dr td. seblum mkn sakit, dh mkn sakit. sgt sakit. tadop mud jugak dh

Tuesday, May 18, 2010 9:55:00 AM

gi lah wat check.kang tak psl2 ko pengsan laks..saper laks nak angkat kor yang berat tue..Hahhahahaha

Tuesday, May 18, 2010 10:14:00 AM

aritu aku sakit kepala...tgk org mcm nampak air sungai je..mengalir2.....ish susah gak kita ni yg makin di mamah usia...mcm2 penyakit....takut arrrrrrrrrrrrrrrrr...aku nak sihat...

kesihatan tak dpt dijual beli

Tuesday, May 18, 2010 10:44:00 AM

pagi ni ramai pulak kengkawan yg tak sihat... sakit kepala... sakit perut... mcm2 ada...

Tuesday, May 18, 2010 11:33:00 AM

ko sama mcm aku seme autopublish sebab tenet kat opis kan mereng..bencik

Tuesday, May 18, 2010 2:08:00 PM

go get some oxygen out there.... pls

Post a Comment