Tuesday, May 18, 2010

.:Salah Satu Sebab Ngape Aku Suka Botakkan Rambut Dik Irfan:.

assalamualaikum...ari ni ari selasa...so ari ni adalah citer berkisar anak2 sahaja...
wahh...rambut dik ipan dah panjang...harus kena botakkan lagi ni...ke nak biarkan panjang sikit baru trim...hurmm...pikir² dululah...salah satu sebab aku suka botakkan rambut dik ipan ni adalah kerana...

korang nengok gambar di bawah ni...nampak tak pusar dik ipan kat atas dahi tu...tak nampak??nengok betul2 ek...hehehe...

eh bukan dik ipan jek pusar dia atas dahi...si kakak pun ada...nengok gambar di bawah plak...jelas kan...

so dek kerana pusar inilah aku terpaksa rela nak botakkan dia...bukan pe, bila rambut dia panjang, selalunya rambut panjang itu akan berkumpul di pusar...jadi susah nak stylo kan dia...senang citer botak jelah...bleh???

notadijariku: dah jadi trademark anak2 HN ni ada pusar kat dahi...agaknya adik double HNI nanti akan ada jugak ke???hehehe...tu kena tunggu dalam 5-6 tahun akan datang ek...skang aku betul2 lum bersedia maaa....owhhh...

18 comments

Tuesday, May 18, 2010 7:52:00 AM

waa so special la anak2 hang ni, pusar kt dahi eh, baru first time tengok tau! botak pun botak la, janji maintain encem! ^_^

Tuesday, May 18, 2010 7:59:00 AM

.:mamalieyna:.
hahaha...tulah pasal...masa kakak lahir, cam pelik jek...sebab rambut terkumpul kat depan...
pastu masa adik lahir, beria cek sama ke idak ngan kakak...sekali sama daa...heheh

Tuesday, May 18, 2010 8:00:00 AM

selalu pusar kat tetengah rambut kan izan.. heheh.. tak pe la.. lain dari yg lain.. tak gitu :P

Tuesday, May 18, 2010 8:05:00 AM

.:ena:.
erkk...pusar kat tetengah rambut pun ada jugak...kiranya anak² saya ni ada dua pusar la...hehehe

Tuesday, May 18, 2010 8:12:00 AM

wah2.... dua2 pusar kat dahi.... mmg smpai besar la pusar ni ye??

Tuesday, May 18, 2010 8:13:00 AM

janji dik ipan hencem...

kak izan...mcmane nak buat readmore tu..ilike la...

Tuesday, May 18, 2010 8:18:00 AM

.:anna:.
haah, sampai beso la gamaknya...hehehe...ate nama pusar...kalu dok gondol paler dia pun, tumbuh rambut nampak balik pusar tu...:p


.:asha:.
hehehe...ensem la sangat weii...comel je kut...
read more???resia...jangan ko suh aku buat sudah...p wat sendiri...kemas kan???

Tuesday, May 18, 2010 8:30:00 AM

dahi luas

bijak ni anak2 hang ni

eceh cam tukang tilik pulak

hahahahah

Tuesday, May 18, 2010 8:33:00 AM

waa ada pusar2 lak...
unik2...takpe botak pon ok..

Tuesday, May 18, 2010 8:45:00 AM

.:wanie:.
wahhh...tukang tilik plak ko ek...hahaha...leh tukar kerjaya tu...weii...mana ada luas...sempit tu...pusar pun nampak tu...

.:fieza79:.
haah...tak tau dari mana ujudnya tu...:p

Tuesday, May 18, 2010 8:48:00 AM

loh betul2 dahi tu. sib baik bukan kt dagu. camne la rupe kalau kt dagu ek

Tuesday, May 18, 2010 8:55:00 AM

kak zan..trademark tu mahal tu..susah nak dapat...rezeki2..

Tuesday, May 18, 2010 8:58:00 AM

.:noj:.
sengal la ko ni...ilang akal apa...kalu kat dagu tu spesis orang utan banyak bulu tu...hahaha...ko imagine la skang..

.:ibuhaikal:.
memang trademark...nak stylo bukan main payah aihhh...hehehe

Tuesday, May 18, 2010 8:58:00 AM

hehehe...trademark... ikut sape wei, pusar kat dahi nie...

Tuesday, May 18, 2010 9:05:00 AM

.:mamalyna:.
ikut aku???tidak sama sekali...cam ko tak pernah nengok aku free hair...ikut abhi dia???nengok ar kat header tu...so camner tu???

Tuesday, May 18, 2010 9:29:00 AM

anak2 sedara aku ada 3 pusar (anak2 abg eddy) setiap sorg. pergghhh... mak diorg pn trim ala2 botak sbb bila rambut pnjg skit katanya mcm rupa sarang ayam hehe. tp bijak2 & aktif belaka.

Tuesday, May 18, 2010 9:54:00 AM

jelas terpancar kepusaran HNI nie..apa2 pun dak irfan ngan kakak sentiasa nampak comey ..

Tuesday, May 18, 2010 10:33:00 AM

hehe bule jek.. boy sesuai botak.. hoho

**pdhal anak sendiri xterbotak..

Post a Comment