Saturday, May 1, 2010

Selamat Hari Pekerja Semua

hai...assalamualaikum...pagi yang indah...selamat pagi semua...hurmmm ari pekerja jatuh ari sabtu plak tahun ni...kalu jatuh ari ahad sure ari isnin leh cuti...tapi tulah kan, tak pelah...ari ni bolehlah bawa anak2 p taman petang kang...tu janji hubby la pada anak2 dia kan...sebab skang hubby tengah bekerja katanya...sok lak katanya nak p banting...ada kenduri hubby punya opismate...oklah tu, terisi gak jadual tuk ujung minggu ni...

pepagi ni rasa hot semacam jek...sebab???adik irfan p buang remote astro ke bawah melalui balkoni...sekejapan jek menda ni berlaku...hangin dan gegar gak rasa  badan...tapi sib baik lah hubby p goyang pokok kat bawah tu dan jumpa balik itu remote...kalu idak naya ar seharian aku tak pat nengok tv sebab kena tunggu hubby balik beli remote baru ar...tu petanglah jawabnya kan...tapi jodoh remote tu ngan aku panjang...tu yang jumpa balik tu...hahaha...

ni masa aku ngah menaip ni, umah bersepah2 derang berdua kerjakan...derang lambak seme mainan kat depan ni...adoilah...aku biarkan jek dulu, kang derang dah puas baru kemas...bukan pe, kalu idak, dua tiga kali ar derang kumbah...giler tul...ni yang buat aku meroyan tak sudah tu...letih...tah bila aku nak mulakan kemas umah gini...sampai petang pun tak sudah...haiya...ni aku dah rebus makaroni tuk sarapan derang...dok terpikir2 lagi ni apa menu aku nak masak tuk tekak sendiri ni...mungkin goreng kuewtiau jelah kut...tapi nengok tahap kerajinan aku camner...paling idak pun aku makan jek apa yang ada...malas kekdahnya...hahaha...

klah, tu jelah taipan aku pepagi ni...nak teruskan tugas yang tergendala...derang berdua pun dah memekak tu...tak si adik usik si kakak...si kakak usik si adik...gitulah...tak tau nak cakap camner...kalu time baik, wahhh si adik kejap2 dok peluk cium si kakak...hehehe...macam2 kan fiil adik badik ni...

notadijariku: korang plak apa plan...kemana kita??to fiza naman, gud luck dik...moga ada rezeki buat kamu ari ni...kalu menang jangan lupa pada ahkak mu disini ya...ekekeke....

5 comments

Saturday, May 01, 2010 9:05:00 AM

I kerja time cuti hari pekerja nie...sob sob

Saturday, May 01, 2010 11:48:00 AM

ehehehe sejak bila jadi malas masak ni....cam tak caya je...

sejak ada anak dua ni...ehehhehe

adik irfan jauh je buang remote....sib baik ibu tak tuko jadi serigala lagi...

Saturday, May 01, 2010 11:55:00 AM

selamat hari pekerja...

mari kita bekerja kemas umah ni......huaaaaa....umah saya dah macam apa ni

Saturday, May 01, 2010 1:18:00 PM

Kalo x keje leh samb0t gak ke ari pekerja neh?

Saturday, May 01, 2010 3:18:00 PM

selamat ari pekerja gak la yeh!.. ^_^

Post a Comment