Friday, May 7, 2010

.:Selamat Ulang Tahun Puteriku Yang Ke3 Tahun:.

owhhhh...ari ni, genaplah usia puteri kami yang 3 tahun...wahhh sudah besar ini kakak...tapi badan tak up2 jugak...camner tu...pepun selamat hari lahir buat kakak...love you so much...moga kakak akan menjadi anak yang solehah, taat kepada suruhan ibu dan abi serta menjadi kakak yang terbaekkk buat adik...jangan gaduh2 selalu ngan adik tau...

besday girl...ada sendu diwajahnya...hurmmm...
ngan adik wajib adalah...kata adik beradik...nengoklah, adik plak yang girang terlebih...
senyum la kakak...ilangkan sendu dihati...petang karang, ibu belikan kek tuk kakak ye...kita pergi umah kak ipah...
nengok tu...kakak paksa adik cium tangan dia tanda ucapan selamat hari lahir buat dirinya...

gelak ke menguap ni???entah...

ok , dah ceria sikit...tapi tak tahulah kan...

ngan ibu...gambar separuh jadilah...selamat hari ibu buat ibu...hehehe...
pada kakak, jangan sesedih ye...ibu janji petang nanti ibu belikan kek...kita tiup ramai²...pepun di hari lahir kakak ini, ibu doakan moga anak ibu sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan dijauhi dari perkara² yang tidak diingini...ketahuilah olehmu sayang...ibu amat mengasihi dirimu anakanda puteri...love you so much...

owhhh ni kek besday kakak tahun lepas...tahun ni???insyaAllah kalu ada bajet kita beli yang cam ni jugak tau...kali ni kita amik perisa chocolate fudge...nyum...nyum...opss...terlebih sudah...

+SELAMAT HARI LAHIR BUAT ANAKANDA PUTERI+

20 comments

Friday, May 07, 2010 8:01:00 AM

wowieeee.. hepi besday kakak insyirah!! moga bertambah sweet mweet, cantik, sopan.. ahaks! :)

ibunya, napa kaka sedey2 dong! merajuk tak dpt kek ke.. huhu

Friday, May 07, 2010 8:06:00 AM

@MrS. F!zA@Mama Darwisy
hehehe...mekasih...sedih sebab umur makin meningkat kut...lalala...

Friday, May 07, 2010 8:06:00 AM

hepi beday kakak... kek saje? hadiah tak de ke ibu? ... hehehe

Friday, May 07, 2010 8:08:00 AM

happy birthday kakakkkkkk... moga pjg umur, murah rezeki, bertambah bijak, btambah cun n jadi anak yg solehah utk abhi n ibu yeeeee....Ameen...

Friday, May 07, 2010 8:13:00 AM

hepi bday kakak

p/s thn ni belikan la kek ada gamba princess
kan comel, die da besar dah..
teletubbies x comel..dinasour pemusnah..

comel pon baju adik ada bugsbunny ngn tazmania

Friday, May 07, 2010 8:13:00 AM

happy birthday !!!!

Friday, May 07, 2010 8:23:00 AM

@~anna
mekasih anna...mudahan begitulah hendaknya...wish je ker...adiahnya mana??hehehe

Friday, May 07, 2010 8:24:00 AM

@SharHanah�
terima kasih...

Friday, May 07, 2010 8:26:00 AM

@sevunation

owhh tima kasih...
mencik tul ko ni...sejak bila jadi pengkritik baju anak2 akak ni...hoh

Friday, May 07, 2010 8:31:00 AM

happy bday kakak..
aunty bg adiah FM tu je la ek hehehe

Friday, May 07, 2010 8:53:00 AM

Happy Birthday Kakak Hanan Insyirah..

Semoga kakak besar jadi anak yang soleh dan taat pada ibu dan abhi yer..

Friday, May 07, 2010 9:07:00 AM

happy bday kakak cumel...

Friday, May 07, 2010 9:19:00 AM

happy birthday hanan. moga panjang umur, murah rezeki, dipermudahkan segala urusan.

takpe hanan, biar pun kecik mcm hana tp auntie doakan kalian ceria & membesar dgn sihat.

Friday, May 07, 2010 9:30:00 AM

happy bezday kakak..moga sihat,dgr kata ibu dan jd anak yg solehah yer..

Friday, May 07, 2010 9:36:00 AM

hapy bstday to kakak insyirah,
muga kakak juga ayu mcm ibu..
cantik mcm ibu dan penyayang mcm ibu
ehemm ibu cantikkan??
takpe kita kasi ibu senyummmm sbb nnti ibu boleh belikan kek yag besauuuu utk kakak...tiup elok2 ye sayang...jgn lupa bca bismilah dan doakan ibu dan semua2..
ucu pun cayang kakak...hpy gurz

muahhh

Friday, May 07, 2010 9:54:00 AM

happy birthday dear!!
jadi anak & kakak yg baik yer.. salam peluk cium dr aunty. mmmuuaahh..!!

pstt..!! dekat2 plak besday ngan anak sulungku, asyraf..

Friday, May 07, 2010 9:54:00 AM

oh..happy birthday kakak.. moga kakak jd anak yg solehah..

Friday, May 07, 2010 10:00:00 AM

♪♫♪ Happy 3rd Bithday to you kakak, semoga menjadi anak yg solehah bila beso nanti (^_^)

Friday, May 07, 2010 10:36:00 AM

heppy besday kakak!! Allah selamatkan kamu..Allah selamatkan kamu...jgn sedey2 yer,mesti ibu belikan kek punyer ;)

Friday, May 07, 2010 11:18:00 AM

hepi besday kakak... kat mane umah kak ipah tue, aku nak datang coz nak makan kek...

Post a Comment