Tuesday, May 4, 2010

'Slogan Untuk abg eQ..."



1. Terbuka kepada followers abg eQ. Yang belum jadi followers, follow dulu ye...
Dah...baru jek tadi...

2. Tak perlu vote! Abg eQ sendiri akan 'pick the winner' (berdasarkan kreativiti & originaliti).
tak bleh ek...takpe...takpe...

3. Bagi slogan yang dah siap, buat 1 entry iaitu slogan anda bertajuk 'Slogan Untuk abg eQ..."
ok...ni kan entrynya...

4. Letakkan gambar contest (seperti di atas) kat entry anda tu.\
dah...kat atas tu
5. Linkkan gambar contest terus ke blog abg eQ.

6. Jangan lupa! Tinggalkan jejak kat sticky mode blog abg eQ ni....abg eQ akan terus ke blog anda.
ok dah...

ok...inilah slogan yang dipertaruhkan

hhmmm... saya follow "Kurasakan Something..." kerana.........

 rasa something tak kena dengan blogger ini apabila saya lihat url blognya ada dimana-mana sahaja ketika saya sedang melakukan penjelajahan solo,ini betul-betul something tak kena ni...baik saya follow...
(uikss...terlebih satu perkataan...kira halal la ye...kalu idak canggung plak ayat di atas itu..)

14 comments

Tuesday, May 04, 2010 2:42:00 PM

weeeeehhhhuuuuu... terjebak!!

Tuesday, May 04, 2010 2:45:00 PM

anna...ko tau sebab per terjebak...tak ramai pung yang menyertai...sebab tu akak berani join...hehehe...

Tuesday, May 04, 2010 3:05:00 PM

haha...tima kaceh2....
terjebak dapat hadiah takpe...
menarik2...
ahli2 senat akan menilai setiap patah perkataan tu...
welcome to my blog..

i fllow u jugak lah! hehe

Tuesday, May 04, 2010 3:10:00 PM

@eqbalzack
uhuks...uhuks...segan ar gini abang eQ weii...saya hanya mencuba dan terus mencuba...lalala...kata orang just memeriahkan suasana...tak gitu???

Tuesday, May 04, 2010 3:10:00 PM

Gambaq tu x link ke site abg eq pun weh

Tuesday, May 04, 2010 3:13:00 PM

@Whoopz
sorilah sam...aku hanya manusia yang pacal lagi hina...kan aku dah minta maaf kat atas tu...sebab aku tak tau nak link camner...sob...sob...

ke penyertaan aku tak layak???

Tuesday, May 04, 2010 3:17:00 PM

waaa... belum ramai ke?... bole la kite join...

Tuesday, May 04, 2010 3:24:00 PM

@ejaMaria
lum kak...saya baru peserta ke 6...silalah...meriahkan majelis

Tuesday, May 04, 2010 3:53:00 PM

nak join jugak...tp nak kena cari idea buat slogan la plak...

Tuesday, May 04, 2010 3:58:00 PM

@mama zharfan
joinlah...saya pun main taram jek slogan itu...hahaha...

Thursday, May 06, 2010 8:28:00 AM

jgn risau...slogan tu ada 1 word boleh tolak...tak menjejaskan maksud sebenar slogan tu...

buang 1 perkataan 'saya' satu dalam slogan tu...

masih ada masa utk edit, tarikh tutup lama lagi iz-ann..

terima kasih beribu2 lemon iz-ann sebab mencuba...hehe

Thursday, May 06, 2010 8:32:00 AM

Hi.. salam kenal... first time jejak blog nie.. sbb tengok ade link for abg eq punyer contest!

hehehee.... nice slogan! good luck to you yeah! ;)

Thursday, May 06, 2010 8:37:00 AM

@eqbalzack

ok abang eQ...dah tolak...yey...cukup 30 patah perkataan...lalala...

Thursday, May 06, 2010 8:38:00 AM

@NeenaAnuar
hai neena...salam singgah...meh la masuk sama... meriahkan majlis...

Post a Comment