Friday, May 7, 2010

Susunan Nombor Yang Cantik Disitu!!!

abaikan yang lelain...korang nengok yang lam kotak tu...cantik kan no dia...hehehe...tah bila akan bertambah tah...kena tunggu lagi la gamaknya...

tah apa2 jek aku ni kan...kalu blogger yang femes aku rasa sure la meke2 itu tak yah tunggu lama sure amaun dah naik mencanak lam sebulan...tapi aku plak, ni lah amaun yang aku ada dari stat aku berblogging 25 Julai 2008 hinggalah ke tarikh ari ni...tak banyak kan...tapi syukurlah...ate aku bukan pemblogger artis cam orang tu...huhuhu...

klah, nak balik dulu...babai...selamat berhari minggu...

7 comments

Friday, May 07, 2010 4:30:00 PM

hahaha.... gileeerrr la... ratusan dah... jeleeesssss

Friday, May 07, 2010 6:26:00 PM

kira banyak lah tu kak.. saya ni nak cecah 50 pun payah... huhuhu..

Friday, May 07, 2010 6:45:00 PM

blnje makan=)

Friday, May 07, 2010 8:58:00 PM

aku dapat sehengget pun kecoh...hohoho....galakkan kawan2 tulis blog.....:)

Friday, May 07, 2010 9:06:00 PM

wahhhhhhh..

ok la tu.. ena ntah bile lah nak dapat amaun tu.. huhu

Friday, May 07, 2010 11:32:00 PM

berderet 12345 hehe
anda di tag ;)

Saturday, May 08, 2010 1:17:00 AM

waaah banyak tuuuu..^_^ banyak dr kite! hehe..

Post a Comment