Tuesday, May 25, 2010

.:Mari Berpantun...Ewahhh...:.

plis la...aku dah banyak sangat tolong dia...itu la, ini la...tapi tak pernah dia nak ucap terima kasih bagai kat aku...aku tau dia glamer, dia famous amos...seme dialah...dan aku hanyalah semut² kecil jek dimata dia...tapi dia lupa ke...aku banyak tolong dia...tapi dia, tolong aku hanyalah sekali...beginilah manusia...bila diri telah dilupakan....hurmmm...benarlah kata orang manusia memang mudah lupa...kan kan...opocot...melatah lak mak petang² ni...

tapi kan, aku rasa, antara jantan dan pompuan...jantan lagi HABAT eh hebat melatahnya kut...tak caya???percayalah...anda akan rasa latahan tersebut...

nak pantun ar sikit

al quran dan hadis jadi mainan
bila diri jadi hamunan
jangan begitu wahai kawan
KELAK AKAN BINASA BADAN

hurmm...selamat beramal...

21 comments

Tuesday, May 25, 2010 2:20:00 PM

eh kak... ko x kat ai ni kan???? hahahaha... ehh.. melatah plak ai di situuu.. pahal nak sebtaaaappp...

ai x main hadis2 ni.. kan kena panah petir, baru ko tau... main2 laaaa...
Nauzubillah

Tuesday, May 25, 2010 2:22:00 PM

.:anna:.
tak baik main hadis2 ni dik non...pastu dalam pada ko buh hadis tu ko ngata orang...tk elok...tu bagai merenggut leher sndiri...ada PAHAM!!!HUHUHU

Tuesday, May 25, 2010 2:22:00 PM

aku nk bergurindam jugak...

rapat la rapat daun pinang,
bila dah rapat kita berganding,
cepat la cepat abang pinang,
bulan lah depan kita bersanding

bole?

Tuesday, May 25, 2010 2:27:00 PM

spe ni..aku ke??hairan.. bile aku guna bahasa tuhan..aku guna bahasa melayu je kot..

ke aku yg prsn..bkn aku eh..eheeee..sori2

bagai merenggut leher sndiri tu ape??
merenggut=menjerat ??

maaf la..penguasaan bahasa ni kurang sket

Tuesday, May 25, 2010 2:31:00 PM

.:sevunation:.
ko kena banyak terokai kamus dewan...merenggut tu dalam kamus dewan muka surat 113 jalan mawar menerangkan maksud menjerut ok...

p masuk kelas..belajar bahasa...

Tuesday, May 25, 2010 2:35:00 PM

kalau dah sah.. katakan sah..
tidak nojah ternanti nanti nak sah..
kalau korang seme tak kisah..
aku pun ada kesah??

tetiba je.. hahahaa..bole??

Tuesday, May 25, 2010 2:37:00 PM

echa
kalu begitu bagai dikata
buat aku ilang punca
korang tak kisah aku pun juga
biarlah dia dengan labunya...

erkkk wanie, pinjam abang labu bleh???

Tuesday, May 25, 2010 2:40:00 PM

sambungan pantun :

BILA DIRI JADI HAMUNAN,
habis terbuka segala pekungan,
jgn la malu, jgn la segan,
mengadu saja di bukit aman...


wkakakakakkaka.....

Tuesday, May 25, 2010 2:42:00 PM

.:anna:.

habis terbuka segala pekungan
sana sini minta simpati
jangan lupa guna samaran
takut kelak terkantoi nanti

Tuesday, May 25, 2010 2:42:00 PM

aku tak paham apa yang korang ceritakan lately nih. hahaha, nampak sangat aku tak ambik tau hal orangkan zan kan.. kan.. kan.. sape abg femes dan fungsinya pun aku tatau..

♥♥aku bahagia begini♥♥

cewaaahhhh...

Tuesday, May 25, 2010 2:46:00 PM

.:mrs hakim:.
aku jawab dalam pantun k

biarlah semuanya jadi rahsia
itu kata tok ti kita
aku rasa begitu ada baiknya
agar kamu bahagia sentiasa

ewahhh...

Tuesday, May 25, 2010 2:48:00 PM

amboi berpantun2 pulaks..cek taktau nk balas2 pantun ni..dendiam je lah.. =P

Tuesday, May 25, 2010 2:57:00 PM

tahik ayam tahik itik,
jangan dilempar ke muka die
apa guna berwajah cantik
kalu tidak berbudi bahase

Tuesday, May 25, 2010 3:04:00 PM

.:nowa:.

tahi ayam tahi itik
jangan dilempar ke muka nora
apa guna berpewatakan menarik
kalu bahasa...wahh..boleh tahan juga..

lalala...

Tuesday, May 25, 2010 3:24:00 PM

eh mak ko pocot...eh pocot pocot

Tuesday, May 25, 2010 3:27:00 PM

.:asha:.
oleh kerana ko melatah lite2 kat sini...aku kasi pantun dua kerat ok??

beg biru beg merahhh..
piiiraahhh...

sekian...hahaha

Tuesday, May 25, 2010 3:32:00 PM

hahaha.. macam2 akak ni tau! :p

Tuesday, May 25, 2010 4:24:00 PM

korang nih... tak sudah-sudah...

Tuesday, May 25, 2010 5:07:00 PM

Badan ku taff mustahil binasa
Hadis copy paste jadi senjata
Kalau tak ada lalat setia
Apa nak tulis di blog terchenta.

clap clap clap

Tuesday, May 25, 2010 6:10:00 PM

sape tu yang tak kenang budi tu ahahahh aku ada lupe cakap tq tak kat kau sebab kau tlg wat kan nuff aku?kekekeke

Tuesday, May 25, 2010 7:59:00 PM

errr..nice pantun la kot.hihihi

Post a Comment