Tuesday, May 11, 2010

.:Topik Pagi Ni:.

AMARAN: JANGAN TERPEDAYA DENGAN APA YANG ANDA LIHAT!!!
hai selamat pagi...hurmm...jam menunjukkan kul 7:20 pagi...agak awal aku sampai opis ari ni...oklah tu, sebab aku kan masuk keje WP1 so takdelah aku terlambat kan...pagi ni masa aku on da way ke upis cam biasalah aku dengo radio hotfm...segmen yang paling aku minat panggilan hangit tu...hehehe, terpikir gak satu hari nanti mana tau aku yang terkena panggilan hangit tu, tapi aku akan sentiasa berhati2...hehehe...eh jap, saper lak yang rajin nak hangitkan aku tu ek...huhuhu...kalu ada, baik bitau awal²...senang sikit aku nak berlakon kekonon aku tak tau ar itu adalah panggilan hangit...leh gitu????

ha, topik yang menarik pagi ni kan, citer pasal SIAPA YANG LEBIH TIDAK MEMAHAMI, LELAKI ATAU PEREMPUAN...nak tergelak pun ada bila si fafau ngan si fbi ni berbeta antara satu sama lain...yelah, dah lain jantina kan, surelah nak menangkan jantina memasing...bagi aku???aku ada jawapan yang tersendiri...yang tersemat lam sanubari aku ni...hehehe...tu bagi aku lah kan...sebab kena nengok banyak sudut gak, terutama bagi meke2 yang bergelar pasangan suami isteri itu...tak leh ar nak menunding jari ke sebelah pihak gak...sebelum jari tu ditunding kena ar pikir dulu, sama ada diri sendiri tu faham ke idak kehendak diri sendiri...hehehe...waaaa...apa yang aku melalut ni sebenarnya...

ha korang lak camner???bagi korang la kan saper yang LEBIH TIDAK MEMAHAMI...LELAKI ATAU PEREMPUAN...meh ar kita kongsi...kita kupas reramai...:P

notadijariku: yang pasti aku tak paham la, ngaper dari tahun lepas sampai tahun ni wishlist aku tak tertunai-tunai lagi...saper yang tak paham saper ni...huhuhu...

17 comments

Tuesday, May 11, 2010 7:57:00 AM

salam izan..

ena pun suke gak panggilan hangit tu.. kadang tu ada gak rase geram kdg ada rase kesian bile pemanggil tu beria2 benor la mempertahankan itu dan ini.. kalo time le kalo yg menggatal tu.. memg gewam je la..

irfan dah sihat?

Tuesday, May 11, 2010 7:58:00 AM

hahaha.. akak kena duk berzikir tepi telinga dia pasal wishlist tu.. baru tertunai agaknya.. hehe

Tuesday, May 11, 2010 7:59:00 AM

salam ena
selamat pagi...heheh tulah pasal kan..tu kena kat orang...kalu sendiri kena camner lah gamaknya...

irfan dah semakin sehat...dia cepat recover...mungkin penangan monday blues kut...heheh...

Tuesday, May 11, 2010 8:05:00 AM

.:fiza:.
ye tak ye jugak...rasanya cam gitulah gamaknya...hahaha...

Tuesday, May 11, 2010 8:15:00 AM

hikhik..mcm sudah jelas je, en suami yg tak memahami ni..hehe..direct je bagitau.. :p

Tuesday, May 11, 2010 8:23:00 AM

akak, tu kat radio hotfm la..eheh

sy rasa sume pon begantung pd pasangan masing2..kt kan idup saling lengkap melengkapi..

bile suami kurg memahami,isteri yg mempunyai sifat kefahaman yg lebih dan juga sebaliknya..

so..x de istilah sape lebih dan sape kurang..heeehe..


jwpn aku pg2 mmg brilliant..wahaha

Tuesday, May 11, 2010 8:36:00 AM

.:mamalieyna:.
hahah terkantoi disitu...


.:sevunation:.
wahh...claps...claps...cara ko bagi komen umpama ko dah kawin berpuluh tahun dari aku ni...memang bernas...cayalah...

Tuesday, May 11, 2010 8:39:00 AM

fafau ngan fbi dah tukar radio ker???mgkin ganti arwah ngan pak nil kot...sy naik mota..x der radio...hehehe..wishlidt memang faham..tp yng kena faham ..fulus nya..kalu leh doa..ke zikir...YA RHANI..YA RHANI..BAGI DUIT SATU NI...terus jatuh duit depan mata xpa lah...nak beli ferrari f8 pun bleh....faham ke idak neh!!!

Tuesday, May 11, 2010 9:00:00 AM

.:are race:.
hahaha...faham...faham...jawapan yang sungguh PADAT...:P

Tuesday, May 11, 2010 9:02:00 AM

aku ada dgr pagi tadi..
tapi kesian ttg satu kes tu...ada ke bini ni sanggup bagi apa sahaja kat suami dia...kete besar tu...

tapi bila dia nak henbeg baru..tak dpt....ehehehe...

tapi takpe la kalo makcik tu rasa bahagia...makck rasa makcik memahami sgt sampai nak henbeg pun tak dpt

Tuesday, May 11, 2010 9:02:00 AM

aku setuju ngan haris..bila masa la fafau ngan fbi dh transfer ke radio era nih..heheh izan koresyen balik wey..

pepun aku pun eberi munin akan dengar fafau n fbi tiap2 pagi..tpik hari nih pun aku dengar gak..mmg menarik la kan..

nak komen apa yer..walaupun thn nih thn ke 6 kawin (thn ke 11 kenal) ..tp masih byk menda kena perlu berbincang dn dibicarakan..cam aku kdng2 bila suamiku dok eleks2 je..aku tarik muka tuh dia paham la kan..kena la tulun aku gak..pastu la nih aku peknen..mmg la dia perlu phm..dn mmg 80% tlg aku bab2 keja umah nih..cian kt aku kan..heheh..ibu mengandun..

tp kita pun kena fhm suami..kadang2 depa nih tak ckp byk suka layan blues sensorang..tkpe la kan.cth cam nuar suka dengar mp3..so tak kaco la..jnji aku leh tgk tibi dngn tenang..hehe

Tuesday, May 11, 2010 9:07:00 AM

.:pijot:.
hahaha...typo disitu
dengan keadaan hang skang, memang PATUT sesangat si nuar tu paham hang camner...yang berat sama dipikul, yang ringan biarlah dia buat sorang2...hang kenalah bersedia dari awal jot, kena bangun memalam lagi...skang leh ar hang tido lena lagi...hehehe...

.:asha:.
aku tak dengar sampai abis...dengo pun sal topik tu nak mula jek...alih2 dah sampai opis...kat upis lak takde radio...dan aku lak tak suka bising2...sunyi sepi jek opis aku ni...hehehe

Tuesday, May 11, 2010 9:12:00 AM

bangun malam2..? wey..aku masa pia tak penah bagn malam2..seriusly..why? sebb pia kan menetek badan...kalau dier gerak2 aku sua ja nenen...tak caya hg tanya anuar ngan mak aku...heheh

Tuesday, May 11, 2010 9:15:00 AM

mana dtg radio era? hotfm la..

suke gak dngr panggilan hangit nih.. ada ulangan d mlm hari hehe.

pd aku sama jek laki ke pompuan ke.. sama2 tak memahami.. pun depens pd keadaan. kdg tu isteri tak faham2 keadaan suami n suami pun kdg2 tak faham2 kehendak isteri.

Tuesday, May 11, 2010 9:16:00 AM

x penah dgr radio melayu. lalalalala. laki pompuan sama je. kalau laki x paham, bini akan paham. manakala bile bini x paham, laki akan paham. bole gitu?

Tuesday, May 11, 2010 9:17:00 AM

.:pijot:.
heheh...lain anak lain fiilnya weii...bistu lampin anak basah takkan hang sua pampers suh derang salin sendiri..:p

.:ayang:.
rasa aku si isteri lagi keras kepala dari si suami...contohnya seperti pengomen ini...hahaha...ya ampun yang...

Tuesday, May 11, 2010 9:30:00 AM

tuh nojah tuh..asik2 dengar Minal Fm ngan Ai FM ja..taknk dah dengar radio melayu...xsyen..heheh

ha ah la kan izan..tp before tdo tuh..make sure la..salin dh semua pampes per semua..tak kai lampin putih tuh pung..tp tui gak kta hg lain anak lain fill nya..

Post a Comment