Monday, May 3, 2010

Waktu Rehatku Bertambah Sepi Kini

sob...sob...sepinya aku rasa kala ni...kalu dulu time rehat sure masa rehatku terisi dengan aktiviti bersama anak²...tapi skang tidak lagi...bosannya...to dik irfan dan kakak...jangan tunggu ibu datang tau...ibu tak pat dah datang hari² jenguk kakak macam dulu...to dik irfan lagi, balik nanti adik isap susu ibu ye...buat masa skang masa kat taska adik minumlah susu yang ibu bekalkan tu...ibu sayang adik ngan kakak...

sob...sob lagi...masa aku menaip ni, tak semena² air mata aku gugur...sius ar, aku rindu kat anak²...erkk...emo kah aku???bukan...bukan...aku cuma riso kalu meke tak pat sesuaikan diri...tapi kekadangkan, ginilah fiil si ibu...berialah susah hati sana sini...walhal anak kat sana dok hepi...dapat permainan baru...dapat belajar dan sebagainya...tapi itulah, dah nama seorang ibu kan...saper tak riso weii...aku ni riso terlebih...kalu anak² ditinggalkan ngan si suami pun aku riso tau...paling aku riso anak² tak makan...hahaha...:p ya ampun bang....tapi betul apa...kan...kan...

ari ni aku tak makan pun...sarapan pun idak...tah jadi tak lalu nak makan mikirkan hal anak²...sampai gitu sekali ko...:P...tadi aku kuar jap...memula p bank, pastu singgah Carrefour jap beli susu anak²...sekali aku amik 3 tin susu tuk kakak dan 2 tin tuk adik...ni tak tau ar bertahan sampai lama mana...sebulan???hurmmm tak tau lah nak kata weii...kebetulan susu Anmum kat Carrefour tengah sale, tu yang aku beli banyak tu...susu kakak Langkah 4 setin RM48.79 manakala susu si adik Langkah 3 setin RM 50.79...sementara murah kan...kalu idak leh cecah rege normal RM57.89 setin tau...gile kentang mahalnya kan...bistu tak beli kang, takkan nak kasi air masak lak kat anak²...susu tu penting tuk tumbesaran...dah jadi cam duta tak berbayar anmum plak skang ni...

aku ni tak tau ar lapo ke dak ni...perut cam lapo...tapi cam takde selera ar...ngan selesema, batuk, idung tersumbat tu yang mungkin menyebabkan aku kurang berselera kut...tak pe ar...jap² lagi tetiba aku rasa nak makan, aku p ar cari sesuap nasi kat bawah...skang aku dok layan makan kepek ni...

sedap kepek ni weii...opismate aku jual...sebalang rm10...tadi aku order lagi dua balang...wat balik umah satu...leh kunyah² sesambil nengok tibi kan...
oklah, skang dah waktu rehat...tak tau kemana arah tuju aku ni...maybe dok jelah diam² kat atas kerusi ni...sambil jejalan melawat kawasan...tak gitu???rabu ni bos takde p korea...dia siap tanya nak kirim apa...aku jawab, kim salam jelah kat pelakon² korea yang ensem tu...boleh???bos hanya tersenyum jek...hahaha...

notadijariku: ari ni cam super duper malas plak bagi aku...ngaper ek???adakah monday blues sudah melanda???

12 comments

Monday, May 03, 2010 1:07:00 PM

Hari isnin memang ari yg tak semangat untuk buat kerja..HEHEHE

Monday, May 03, 2010 1:12:00 PM

@Nadya ��
betul tu nad...ni pun angin mandei blues sudah tiba ni...hehehe

Monday, May 03, 2010 1:21:00 PM

kak izan... sedap giler nmpak kepek tuuuuuu.....

Monday, May 03, 2010 1:34:00 PM

sedap nyer bnmpk..kepek apa ni?

Monday, May 03, 2010 1:52:00 PM

@Ross...

hurmmm...aku tak tau kepek apa namanya...tapi mang sedap...rangup...hehehe...ko nak try bitau ar...aku p anto ke ko...sib baik ko ibu ngandung...hehehe

Monday, May 03, 2010 1:58:00 PM

nk skittttttttt

Monday, May 03, 2010 2:08:00 PM

kita jual kcg tumbuk + kcg ptong..tak nak ke? disamping membeli boleh berbisnes sekali.. ahaks:p

Monday, May 03, 2010 2:10:00 PM

nmpk dr jauh mcm makaroni(mcm mee bentuk ala2 siput)
tp ni kepek yg pintal tu kan..die mcm popiah kecik tu kan..ada isi2 daging kan..
slalu time raye ada kannnnnnn.......

sdapnyee..gamba je ke??
uhuhu

Monday, May 03, 2010 3:40:00 PM

semoga tmpt baru ni ok dan anak2 ko heppy hendaknye..blh kurus cenggitu mkn kerepek je hihi

Monday, May 03, 2010 3:42:00 PM

@mama_umar_maryam
arap2 gitulah...sempat lagi ko perli aku ek...hahaha....

Tuesday, May 04, 2010 1:14:00 PM

hg nih sensitip sungguh izan..aku dh kata tak pa aih..depa ok..dpt kawan baru, menan baru , ckgu baru..aku nih tak penah la nk pi hendap anak aku pun izan..takpa..hg toksah dok ghisau..lepas sembahyg doa anak2 dn suami sihat sejahtera..nih aku tlg AMIN kan..
btw..aku tiba2 tingin lak tgk kepok tuh zan,,aku tau mmg lazat..kang aku turn pi beli la nih..sbb aku terliuq..heheh

Wednesday, May 05, 2010 2:22:00 PM

kak jan..huhu barU bace lOrh entrY ni
tak sngke kepek i msOk kat sni
i lYke..hehe kepek tu name
"simpUl Kaseh" hehe dalam tkde inti pn
tp mang sdp sO kalO nak oDer leh cntc sy
hehehehe.. kak jan. kalO da bes nt nk
oder g taw naz k..hehehe

Post a Comment