Tuesday, May 11, 2010

.:Why boys Need Strict Fathers:.

dapat gambar² ni dari email...jom layan mata jap...

Gambar 1

Gambar 2

Gambar 3

Gambar 4

Gambar 5

Gambar 6

Gambar 7

Gambar 8

Gambar 9

Gambar 10

Gambar 11

Gambar 12

Gambar 13

sekian...kalu gini citernya...memang patut kena dapat ayah yang strict...huhuhu...

15 comments

Tuesday, May 11, 2010 11:13:00 AM

aku tak tahan gambar no.2... hahaha... tak agak2 nak bersunat!

Tuesday, May 11, 2010 11:13:00 AM

mak aiiiiii....adoi..yg mkn katak tu tak tahan...

Tuesday, May 11, 2010 11:19:00 AM

.:siti:.
bebudak suka explore lelebih kan...jenuh kena samak mulut dia ni...hahaha...

.:ejaMaria:.
huhuhu...tu bukan sunat kak...tu kasi potong terus...

Tuesday, May 11, 2010 11:44:00 AM

aaiyooo..seram gak ngn anak lelaki ni ye..apa2pun mencuit hati aa gambo2 ni.. hahahaha...

Tuesday, May 11, 2010 11:49:00 AM

.:mamalieyna:.
kita memang kena banyak bersabar...huhuhu

Tuesday, May 11, 2010 11:50:00 AM

gileeeeeerrrr laaaa... anak2 skrg mmg kene kmbali zaman kiter dlu2 kak izan.. slh je mesti ade hukuman... baru jdik manusia.. kalo x, tgk la bdk2 skrg... aiiiissssshhh...

Tuesday, May 11, 2010 11:54:00 AM

.:anna:.
budak2 skang lagi advance anna...

Tuesday, May 11, 2010 11:57:00 AM

dpt anak cengini aku jadi mcm2 rupa bentuk raksasa agaknye.

Tuesday, May 11, 2010 12:53:00 PM

Hehe..ilang ngantuk tgk gamba2 nih..

Tuesday, May 11, 2010 1:35:00 PM

eheheh macam2 la gerun aku tgk budak nk sunat diri sendiri tu

Tuesday, May 11, 2010 2:40:00 PM

gambo no 2 tu tak tahan betul la. hahaha

Tuesday, May 11, 2010 2:56:00 PM

aku ada dpt gak emel gini tapi tajuk dia lain..

why boys need parent

Tuesday, May 11, 2010 3:00:00 PM

npe ramai org minat no2 ni..kelucahan melampau btol.huh..hahahaha

Tuesday, May 11, 2010 3:53:00 PM

.:sevunation:.
agaknya ko masa kecik2 dulu gitulah kut...kalu puteribagindamasai ko nengok ishh...bislah

Tuesday, May 11, 2010 3:59:00 PM

aku pun tak tahn ngan aksi eskrem eh extreme..no 2 tuh..huhu..takut la..

anak2 jaman la nih kena pantau tui2..patut kena pak yg cengei skit..baru depa respek

Post a Comment