Tuesday, June 29, 2010

.:Anmum-Salute Dads:.

mesti korang muak kan...lagi² entry pasal Anmum...arghhh dulik ar kalu korang muak dan mual pun...ate aku pengguna tegar buat masa sekarang...so kena ar up lebih sikit...agaknya anmum tau tak pasal ni...hehehe...ni korang pasan tak, kat buffered earning aku skang ni dok ligat iklan pasal ni...kalu tak nampak tak per...so meh nak citer sikit..ari tu aku adalah register kat web dibawah tu...semata nak masuk kontest ANMUM SALUTES DADS tu...ekseli aku dah lama jadi ahli kelab anmum ni..tapi ahli kelab di web baru minggu lepas...so pada kengkawan yang nak join kontest mudah dari anmum ni...silalah register kat web yang aku link kan di bawah itu...

klik gambar untuk image yang lebih jelas...
jawab jek soklan yang mudah di bawah ni...slogan tu aku siap minta bos aku tolong isikan...ate aku ni amat lemah bahasa bukan ibunda aku tu kan...hahaha...

untuk maklumat lanjut sila layari laman web anmum.com.my  ...

manalah tau ada rezeki lagi kan...fuhh kiri...fuhh kanan...tuah ayam nampak dikaki..tuah manusia???korang tanya lah nojah...kat mana...dia tau la saper TUAH tu...hehehe...:p

6 comments

Tuesday, June 29, 2010 2:31:00 PM

insyaAllah raye ni ktorg adik badik serta menantu akan join tahlil tuk arwah paknek tuah. eh?

Tuesday, June 29, 2010 2:34:00 PM

mak gwa cakap dulu dia bagi gwa minum s7 ke ape benda entah jek kak

sedih gwa rasa ni ha

tak merasa anmum mahupun enfagrow

Tuesday, June 29, 2010 2:36:00 PM

.:noj:.
al-fatihah tuk paknek tuah ko...erkk apa kena mengena plak ngan entry aku ni??

Tuesday, June 29, 2010 2:40:00 PM

.:wanie:.
aler, aku dulu minum susu cap gantung smpai beso...lalalal...kroge orang meskin...tak mampu nak li susu tepung...

Tuesday, June 29, 2010 3:22:00 PM

alo hg mmg layak dok puji2 anmum nih..yer la dh dpt tibi plat screen lg dulu dr anmum kan..
wey kompem la ngan ayat dari dato yakni bos..sahih cogankata hg akan menang...hehe..good luck..

Wednesday, June 30, 2010 8:58:00 AM

tuah tu tak lain, nama atok nojahler..

Post a Comment