Wednesday, June 23, 2010

.:Anum...Wafer Dua Ek:.

ritu teringin sungguh makan wafer cam biasa...so aku sms anum kirim kat dia jek...wafer ni dijual kat kafe wisma tani tu...aku cam malas nak menapak...so kirim jelah kat anum yang sememangnya hari2 akan ke taska bawah ni jenguk hero dia kan...:p

aku suka makan perisa chocolate + butter dan peanut + butter...yum yum...sangat enakk...haihh...kalu makan ngan aiskrim vanilla lagi asyik ni...eh teringa wafer sedap makan masa p cameron itu hari...haihh...

bila nak merasa wafer sedap cam ni lagi ek???hurmmm...

8 comments

Wednesday, June 23, 2010 2:33:00 PM

i go for old skol wafer... butter+kaya......uiiiiiihhh... heaaaveeennnnn....

Wednesday, June 23, 2010 2:35:00 PM

sodapnyer nengok gambo wafer ko ngan ice-cream tue..

Wednesday, June 23, 2010 2:51:00 PM

Ko memang tau izann, mak buyung ni dah lah pantang nengok makanan. Harus ptg nih aku cari wafer. Nasib kat KL Sentral ni ada jual.

Wednesday, June 23, 2010 3:02:00 PM

begitu jua aku..yg menjadi mak buyung nih...huh..enak berkrim disukai ramai

Wednesday, June 23, 2010 3:03:00 PM

ai pun go wit kaya + butter. sedapnye weh mkn rangup rangup

Wednesday, June 23, 2010 4:00:00 PM

wei, aku lapar...cilok gambo ko yer..

Wednesday, June 23, 2010 4:04:00 PM

sama la kita hari ni. akak pun mkn waffle gak..celet.

Wednesday, June 23, 2010 4:42:00 PM

sib baik tadi baru lepas makan wafle..kalau tak..naya laki aku kena beli untuk aku...

Post a Comment