Tuesday, June 1, 2010

.:Bila Adik Beradik Bergaduh:.

siyes la weii...bila dua beradik ni bergaduh aku cam nak bertukar jadi hulk dah...aiyayaya...takat ni leh tahan lagi la, tapi kekadang memng aku hangin...terutama sikap si kakak ni...suka buli si adik...kekadang apa barang yang ada di tangan dia ketuk selamba jek adik dia...bistu meraung la bujang aku tu...adoi la...tapi si adik pun leh tahan gak...dibuli si kakak jugak...bistu camner...aku nak buat apa ni...sius la, aku memang pening la bila jadi gini...aku takmo la jadi berat sebelah...

Ya Allah, kuatkanlah semangat aku ni...aduhaii...

16 comments

Tuesday, June 01, 2010 8:05:00 PM

aku suke buli adk aku..
adk aku pun suke buli aku..
bile dah gaduh, mak bapak lak buli kami..

Tuesday, June 01, 2010 10:38:00 PM

.:Ryan Valentine:.
hahaha...tu buli balik namanya...hehehe...yang tak tahan kena buli ngan mak pak tu...aduyaii...

Wednesday, June 02, 2010 7:35:00 AM

hahahaha..itulah kelebihan anak2 berpusar dua wahai akakku..

terimalah seadanya.. huhu
aggap je tu kelebihan bukan kekurangan..kata org tua2, budak kalo kecik2 nakal byk fiil tp besar sok cerdik..(pandai)

Wednesday, June 02, 2010 8:03:00 AM

aku rotan kedua2 tu...lepuk ke...cubit ke...yg berpada2...dua2 kena

Wednesday, June 02, 2010 8:09:00 AM

senang je..owg ckp rendam tali pusat kedua2 lam 1 bekas..kasi munum air tuh pd kedua2 anak tu..sure kamcengg..!
hehe dgr owg ckp je tp tak penah wt pon...

Wednesday, June 02, 2010 8:12:00 AM

.:fiza mak darwisy:.
tulah tu...tapi memang jadi ijo sokmo la...alahaii...sabar kena banyak lagi ni...

.:asha:.
aku pun lepuk2 jugak...alih2 dua2 meraung...hehehe

.:fieza79:.
erkkk...betul ke gitu...fieza try buat dulu...kalu berkesan saya akan ikut pelan2...:p

Wednesday, June 02, 2010 8:29:00 AM

cabaran dlm membesarkan anak2 ye..huhu..mmg serba salah kan..tapi den ni lom ada pengalaman..hehe...tgk ragam anak2 buah dulu jer...

Wednesday, June 02, 2010 8:43:00 AM

.:mamalieyna:.
kena bagi ayep adik kut...baru tau camner situasi yang saya alami ni...hahaha...

Wednesday, June 02, 2010 9:13:00 AM

biasa la tu... baru dua... akak ni dah tiga... lagi haru - dah jadi Mak Tarzan dah ni... hahahahaha

Wednesday, June 02, 2010 9:20:00 AM

.:ejaMaria:.
huhuhu...kalu 3 tak tau la saya jadi apa kak oiii...

Wednesday, June 02, 2010 9:20:00 AM

tu la yg berlaku setiap hari kt rmh. hana suka amik apa yg kt tgn haziq. mengamuk le haziq. bila dh start merengek aku dh ssh nk gerak buat keje.

aku igt la tunggu diorg dh bsr baru kita blh tgk diorg ddk diam sesama hehe

Wednesday, June 02, 2010 11:27:00 AM

sabo jer lah zan..aku pun kengkadang terjadi hulk disini..uhukksss..

Wednesday, June 02, 2010 12:30:00 PM

memula dulu bila anak gaduh, ksari yg nangis tapi skang ni trpaksa jadik mak tiri diaorg jap, nak pukul, tgn sndiri yg bengkak biru so jerit2 lagi kuat drpd diaorg jerit..haha

Wednesday, June 02, 2010 3:12:00 PM

sabaq la izan..sabaq itu istana iman

aku pun kadang2 jadi beruang jadian gak..besalah wey budak2..

Wednesday, June 02, 2010 5:29:00 PM

Wah.. sedapnyer wafer strawberry tuuu... terliuq nie

Wednesday, June 02, 2010 5:30:00 PM

Alamak.. komen salah entry..

Sabar banyak²itu jer resepinya.. adik beradik maner yg tak gado kan.. org tetua kata tu senaman adik beradik.. juga pengikat kasih sayang.. sok² biler dok jauh.. selalu teringat..

Post a Comment