Friday, June 4, 2010

.:Bila Si Adik Membuli Kakak..Buli Balik:.

cam biasa...malas nak citer panjang...layan jelah gambar yang ada ni...

Gambar 1: Percubaan Pertama...GAGAL

Gambar 2: Masih Gagal...

Gambar 3: Akhirnya Berjaya...nengok si kakak tu...tersepit oleh badan si adik...aiyayaya...

Gambar 4: hehehe...berjaya...

kalu gini gayanya...memang patut aku jadi ijo kan...ke tak patut...dah la badan adik lagi beso dari kakak dia...alahaii...anak² weii...

11 comments

Friday, June 04, 2010 10:07:00 AM

geramnyaaaaaaaa aku tgk si irfan sengih camtu. comel hokeyyy! adegan2 ni dh semakin biasa berlaku kt rmh aku. yg bestnya mlm td hana sbk nk mkn jajan sampai nangis2 lari 1 rmh sbb haziq kejar dlm walker. hana igt adik nk langgar dia hahahhaaaaaaaa dpt biskut diam trs anak bujang aku tu. cane la nnti haziq dh baya irfan kan?

Friday, June 04, 2010 10:09:00 AM

hehehe tu baru berdua. kalau berempat ni aku rase mmg bole gile ko neh

Friday, June 04, 2010 10:12:00 AM

.:afne:.
hehehe...bila haziq dah baya irfan...gini gak la gamaknya weii...tak caya ko tunggu jelah nanti...

.:nOj:.
ek...giler aku ni abih la weii...saper nak jaga derang berdua nanti...ishh ko ni...

Friday, June 04, 2010 10:24:00 AM

amboi2.. dah pandai si adik ye.. mentang2 bdn dia lg besor... anak ila si adik tu sib baik xpandai lg.. cuma tau marah je.. dia tunggu je nak buli kakak dia blk tu.. hehehe

Friday, June 04, 2010 10:30:00 AM

huhuhu same le ngan anak teman pun..bukan lagi ijo..dah biru..kuning..merah..sumer kuor hahaha

Friday, June 04, 2010 10:33:00 AM

kene smackdown ek..ciannye kakak..xpe,kakak mengalah..hehe..aqeef plk suke kene buli ngan ummi n abah dia..miahahaha..

Friday, June 04, 2010 10:36:00 AM

lumrah la weh..akak aku slalu jadi mangsa..hahaha..aku kan kuat..yg lemah akan trus terkulai..hahah..

tp tu dulu la..da naik kola menengah dah malas dah nk begaduh..

ko kene sabar smpi diorg mengingkat remaja..hahaha..cepat tua la ko pas ni

Friday, June 04, 2010 10:46:00 AM

derang gurau adik beradik tu wei... cuba kalau memasing buat hal memasing.. sorang kat dapur.. sorang kat bilik.. ishh.. tak ke lagi risau tu..

Friday, June 04, 2010 11:20:00 AM

haha..betapa bestnya si adik berjaya buli si kakak! muka geram giler..hehe..

Friday, June 04, 2010 12:23:00 PM

adik membuli kakak dh..!
selalu berlaku pembulian adik ke kakak..
penin2 jadik...

maybe da yg tak puas ati kot adik tu..?

Friday, June 04, 2010 1:29:00 PM

wah tu dia anak jantan!! hehehehe

ijo kot.. hari2 hadap kes buli cengini.. haha tp kan kot ko xtgk aksi buli nnt ko jd rindu.. contohnye cam aku la..

kot kes buli di depan mata.. mule rasa cam nk tercabut biji mata.. pastu bila kes buli xberlaku.. mula aku tertunggu2 bila nak ada kejadian buli lg.. last2.. aku gak yg tukar uniform.. haha

Post a Comment